Gå til innhold

HEI. NOEN SOM HAR VÆRT PÅ 3D ULTRALYD PÅ MAJORSTUAKLINIKKEN?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har vært på 3D UL her i Tønsberg; det var bare en fantastisk opplevelse! Jeg var i uke 19, og fikk kjempefine bilder, men det optimale er mellom uke 25 og 30; da har bebisen litt mer fett på kroppen, og ansiktstrekkene blir mye klarere. Lykke til:o)

Hei .Kjempe koselig og få svar.... Jeg er i uke 19 nå og var på vanlig ultralyd i går. Med en ellers rolig baby som var lite interrisrt og vise seg frem... Snudde seg hele tiden... Og se om det blir jente eller gutt var ikke mulig..Må nok bestille 3D ULTRALYD og håpe på litt mere kontakt.... Mange bilder fikk du? Fikk du også CD?

Vi fikk heller ikke vite kjønn på den vanlige UL. Vi fikk også med 4D film av den lille, der han ligger og stryker seg over tinningen:o) Vi fikk en CD med 18 bilder + filmsnutt. Skal tilbake i uke 26:o)

åååååhh.. så kjekt!! Det har jeg også lyst til!! Var på UL igår - fantastisk opplevelse, men jordmora kunne ikke se hvilket kjønn det ble. Er så spent at jeg nesten må gå på en UL til om noen uker, og da kan vi likegodt gå på 3D UL på Majorstua tenkte vi..

Så dette var lærerik informasjon!! Tusen takk! Noen som vet hva den klinikken heter?? Å få film av den lille må nå være helt fantastisk!! ;)

Lykke til videre du også!!

Annonse

Klinikken vi var på heter KvinneDoktor; det finnes en nettside hvor dere kan se litt mer om den; gå inn på kvinnedoktor.no. Tror ikke det er noe ventetid, siden de akkurat har starta opp:o) Å se den lille på film var bare ubeskrivelig......og det var ikke til å skjule at vi venter en liten prins:o)

Bare koselig; vet jo hvor ivrig de fleste av oss gravide er etter å se nurket vårt før vi kan holde dem i armene:o) Gleder meg allerede til jeg er i uke 26, så jeg kan se lillegutten vår igjen; da er ansiktstrekkene mye klarere også:o) KvinneDoktor ligger på Nøtterøy i Vestfold, to minutter å kjøre fra Tønsberg sentrum. Du får si fra hvis du skal dit, så kan jeg guide deg (jeg bor sentralt i Tønsberg)! Jeg synes heller ikke prisen var så høy; ser at andre har betalt 1500 kr for en slik undersøkelse!!!

Hei igjen. Tusen takk fo nyttig informasjon om 3 D ultralyd i Tønsberg.

Nå har også vi bestilt time der en gang i mai. Altså inn i uke 27.

Blir ern stund til, men da har vi noe og glede oss til.

Så morsomt at dere også skal dit; blir nesten samtidig da! Vi kommer til å bestille ny time enten i slutten av april eller begynnelsen av mai - venter med spenning og lengsel på å få se prinsen igjen:o) Er så heldig at jeg ihvertfall kjenner han godt hver dag; han er virkelig en aktiv liten krabat, noe gynekologen/spesialisten også bemerket da vi var hos KvinneDoktor første gangen:o) Bor dere i området? Ser vi har termin bare med tre dagers mellomrom.

Hei. Vi har bestilt time 4mai. Ja gøy når vi kjenner liv der inne.Jeg har vært mye i ro pga formen ikke har vært så go. Så da er vel den der inne også mye i ro ser det ut til.Jeg kjenner at det er liv der,men ikke så ofte.Morro at det blir gutt da.Nei da vi bor i Nedre Eiker.Men det var du som gjorde at vi valgte å bestille time i Tønsberg.Var inne på netsiden til Majorstua og nettsiden til Kvinnedoktor og Kvinnedoktor ble klart første valg. Har en veninne som flyttet til Tønsberg i sommer og syntes Tønsberg er et flott sted. Venninnen min venter tvillinger i mai.Det er ikke lange kjøreturen fra oss til Tønsberg da. Ja har du termin 3 august el 9 august?

Annonse

Hei igjen:o) Så koselig at du og venninnen din venter barn samme år da! Er så morsomt når barna begynner å vokse til også; da kan de leke sammen mens vi voksne sitter og prater om vårt:o) Og ja, jeg må si meg helt enig i at Tønsberg er et kjempested å bo! Jeg er opprinnelig fra Nordvestlandet, men har bodd her i litt over tre år nå - og STORTRIVES! Og aller viktigst er at datteren min på 6 år også har funnet seg godt til rette her; først i barnehagen og nå i første klasse. Du får si fra hvis dere skal til Tønsberg og rusle på Brygga i vår-/sommervarmen da, så kanskje vi kan møtes:o) Har dere barn fra før? Jeg har forresten termin 3.august.

Yepp jeg har vært der, var i uke 28 er nå i 34. De anbefaler fra 28-32 uke..... Det var utrolig spennende, skulle egenltlig bare "se" henne vi men siden jeg er over 38 tok han en skikkelig gjennomgang da jeg aldri ble satt opp på Riksen noe jeg skulle blitt av min lege før uke 12. Så fikk vite at alt var bra og at det fortsatt var en liten jente der inne..... Så her går tre store søsken og gleder seg......

JA SÅ FINT AT DU STORTRIVES DA.Det er ingenting som er bedre enn det...Skal si fra når det evt, blir Tønsberg tur,for det blir det vet du..Vi har to jenter fra før.De er ti og elve år så det blir skikkelig attpåklatt babyn som kommer nå.. Det er tretten mnd mellom jentene og det var nesten som og ha tvillinger. De følger hverandre i lek og er veldig gode venninner. Har vært heldig der.Hvordan tar jenta deres og skal bli storesøster da?

Ja, da får dere en skikkelig atpåklatt:o) Det blir jo ganske stor aldersforskjell her også; jenta vår blir jo over 6 1/2 år før lillegullet kommer. Hun gleder seg utrolig mye, og kan nesten ikke vente til det blir sommer:o) Så fint at jentene dine er venninner og kan leke sammen; det er ikke alle søsken som går like godt sammen selv om de er nær i alder. Har hørt mange både fordeler og ulemper ved å ha to barn med så stor aldersforskjell som det blir hos oss, men slik ble det bare - føler det er så lenge siden sist at det nesten er som å være førstegangsgravid jeg:o)

• 1 måned senere...

HEI LENGE SIDEN SIST. Nå skal vi endelig på 3D ultralyd i Tønsberg neste uke.Da er jeg i slutten av uke 27. Vi har gledet oss lenge til det..

Har dere vært tilbake på ny ultralyd da?

Barn i august den 7-august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...