Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jm eller legen deres kjenner dere på magen å slikt når dere er på kontroll? Jeg er i uke 31 nå å ingen av de har kjent etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med kjenner ,men sist jeg var var i uke 33 og gangen før der kjente de etter hvordan hodet lå(jordmor) og de måler jo sf mål... legen kjenner ikke på meg iallefall...

Skrevet

ja, jeg er mest hos jm og hun kjenner alltis på magen. Det gjør hun for å kjenne etter åssen bebin ligger. I går kjente hun extra etter, for å prøve å gjette hvor stor hun er.

Skrevet

De målte SF-målet, men å kjenne skikkelig etter har de bare gjort de siste gangene jeg har vært der (får ekstra oppfølging), og jeg har nå 3 uker til terminen. Også har jeg seteleiebarn...

Skrevet

Både lege og jordmor kjenner på magen for å fastslå leie hver gang jeg er (og var med forrige baby) på vanlig kontroll..

Skrevet

tror ikke de begynte å kjenne etter leia til babyen før i uke 32 til meg..men de målte magen en go stund før d.. før uke 31 snur babyen så mye på seg og har plass til d, så da er de ikke så nøye på hvordan den ligger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...