Gå til innhold

Den "smarteste stillingen" for å bli gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg også lurt på. Synes det er rart at ingen flere spør.

Dette er hva jeg har funnet på babyverden:

"Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina."

Kanskje andre har hørt noe annet?

Heisann!!! Ja, jeg synes det er rart at det ikke er fler som spør om dette.. Men jeg har hørt at det er lurt å ha sex i en stilling som du har rompa litt opp... Sånn at sæden kommer lettere til..

Bakfra er nok den beste stillingen...

Jeg har også hørt at det er lurt å ligge med rompa høyt i ca 30 min etter sex.. Men jeg skjønner de som ikke gidder det... Får ikke følelser i beina til slutt jo... hehe...

Lykke til :)

Annonse

Eeeh... Bakfra er jo den dummeste stillingen for da renner jo soldatene bare ut igjen, siden skjeden har en svak bøy framover, på en måte... Og ligger man med bena høyt vil soldatene samle seg i et lite hulrom under livmortappen!

Nei, vi har sex annenhver dag rundt den tiden jeg har EL og når vi er ferdig tørker jeg lett bort det overflødige og legger meg på siden og sovner... Står opp på morgenkvisten for da må jeg tisse, og det resterende renner ut i do... Funka med Nikko, så da satser jeg på det nå også... :-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...