Gå til innhold

hvro blir det av den berømte fødselstripen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk den veldig tidlig og kraftig i mine to forrige svangerskap, men nå i uke 35 er den ennå ikke dukket opp....ser muligens en svak skyggestrek, men kan ikke kalle det for en stripe....syns det er så pussig at den ikke kommer nå når den har vært så fryktelig kraftig før?! Flere som savner denne stripen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen antydning her heller, selv om den vistes godt i forrige svangerskap.. Ingen aning på hvorfor.. Noen som vet?

Skrevet

Æ har ingen tegn tell fødselsstripe. E førstegangs, uke 37+2.

Skrevet

ja hadde veldig sterk stripe opp til navlen med gut nr 1, og over hele magen med gutt nr2. Det kom veldig tidlig, denne gangen har jeg ikke sett den, så mange påstår det er et jentetegn, men det høres jo litt for enkelt ut

Skrevet

til anonym....

de andre gangene du hadde denne stipen, hva fikk du da? gutt eller jenter?

jeg har en av hver fra før, venter 3. mann nå, trodde ikke min strope sku komme, men den dukka opp for 14 dager siden. Med dattern min var den ganske svak, med sønnen min kraftig og nå er den svak igjen....lurer på om det har noe å si hva man bærer på lissom.....

Skrevet

det var pussig....jeg har faktisk to gutter jeg også, og hadde de veldig tydelig og tidlig over hele magen med dem. Ser så vidt antydning over magen nå, men den er så svak, at jeg vet ikke om det er stripe eller bare synsbedrag:-) Jeg vet ikke hva vi får denne gangen, men kan det stemme at den ikke kommer eller svak når enn venter jente, og sterk når enn får gutt?

flere?

Skrevet

Den har ikke jeg heller. Jeg har fått en veldig kraftig blodåre som ligger på oversiden av magen om ned til navelen. Men ikke noe stripe fra navelen og ned. Vet ikke om jeg savner den, for jeg tenker jo egentlig ikke så mye over det tror jeg ;-)

Skrevet

Jeg har fått en stripe fra navlen og opp for to uker siden. Er i uke 34 nå. Et dumt spørsmål, men hvorfor kalles det fødsels stripe? hva betyr det?

Skrevet

Hadde den og med de to forrige,men ikke nå....

Eneste eg kan tenke meg e at musklene i magen er annerledes no.....vet ikke???

Skrevet

Jeg hadde ikke stripe i første svangerskap, og har det ikke nå heller. Jeg venter jente nr 2 og er nå i uke 40 (veldig fødeklar). Trodde egentlig at det var mest vanlig at de som er litt mørke (jeg er blond) får en tydelig fødselsstripe? Jeg tror i alle fall ikke at det er noe å bekymre seg for!

Skrevet

jeg fikk aldri noen sånn stripe med førstemann, som var en gutt.. og det ser ikke ut til at det kommer noen denne gangen heller.. d er visst en gutt denne gangen og.. men som noen sier i forhold til om mor er lys eller mørk er jeg blond.. jeg blir sjelden veldig brun heller.. kanskje derfor jeg ikke får noen stripe?? men må legge til at puppene mine ser omtrent ut som de er transplantert fra en afrikansk frue.. :P

Skrevet

Så ikke noe til den i forrige sv.skap og ikke i dette sv.skapet heller!

Skrevet

Jeg har lite pigment, men fikk en ganske svak fødselsstripe litt uti svangerskapet sist likevel. Fikk gutt dengang. Nå venter jeg jente, og har ingen stripe i uke 33. Kanskje noe med det der med kjønn?

Skrevet

jeg hadde en kraftig strek da jeg ventet min datter, nå vises den nesten ikke.venter en gutt

Skrevet

Hadde den ikke i det hele tatt med nr 1 og ser ingenting enda. Er 34+6. Fikk gutt første gang så at hormonstripa tyder på jente har jeg ikke noe tro på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...