Gå til innhold

Trøtte??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

He he må le litt her jeg. Sitter å leser innleggene her og ser mange som "klager" over at de er trøtte, men så i andre innlegg igjen ser man jo at enkelte av dem sitter oppe til langt på natt og skriver her. Når jeg er trøtt så legger jeg meg til å sove jeg hihi.

Vet mange er trøtte i begynnelsen av svangerskapet, har selv blitt en del mer søvning men jeg prøver vertfall å få meg litt søvn jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig trøtt! Men det var jeg sist også, så nå er jeg liksom mer forberedt på det. Jeg bruker tiden om morgenen for da fungerer jeg best. Om kvelden er jeg helt i koma. Det var vinteraktivitetsdag på jobben på torsdag, og da jeg hadde lagt veslejenta mi rundt sju, gikk jeg og la meg nedpå litt etterpå. Da var det gjort, jeg sov helt til jeg skulle på jobb igjen dagen etter! Man får bare gjøre som best man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,man får ta sine forholdsregler :) Jeg la meg halv ti på torsdag og sov som en stein helt til morgonen,kunne iskekrt lagt meg mye tidligere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var trøtt også!! Jeg får ikke sove... Ligger å slenger meg frem og tilbake! Grr! Det er fryktelig irriterende! 4 netter nå har jeg sovet fra 04 - 10. Har ikke anelse på hvor mange sauer jeg har talt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...