Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #1 Skrevet 10. mars 2007 jeg tror jeg lekker fostervann,men er det noe poeng å ringe føden når jeg vet at hodet er festet?
mamsen å lillegutt Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 jepp. hvis fostervanne går skal du ringe føden, da skal du helst ligge i ro.. etter det jeg har fått info om. jeg ville ha kontaktet føden med en gang.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 kan love deg at det er visst mer alvorlig enn det virker,jeg har ikke mange dager igjen og var sikker på at jeg lakk litt fostervann. Nevnte det tilfeldigvis for legen,da måtte jeg komme meg videre til sykehuset. Dette måtte de sjekke om var tilfelle for da kunne det være infeksjon,og hvis det var fostervann som lakk så kom de til å sette det i gang. Jeg forventet meg at legen skulle si at det var ikke noe å bekymre seg for,at det bare betydde at fødselen bare var veldig nærme men nei, tjo hei inn på sykehuset. De var veldig opptatt at det kunne være urin men det VISSTE jeg det ikke var i så "store mengder" blank,sukkersøt luktende væske så var det ikke det. Så var det ei jordmor som var inne å kjente og presset ungen opp og ned inni der- ingenfostervann kom ut så det var ikke fostervann som lakk alikevel (heldigvis,ville ikke bli satt i gang) Jeg hadde ringt føden,for det var mer alovrlig enn det jeg hadde trodd
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 er det noe farge på dette? er det varmt? i dag tidlig hadde vi sex, brukte olje, men ikke sååå mye olje. da vi hadde sex ble liksom veldig mye væske. klarte ikke se om det var olje eller hva det var. hmmmm..... det var ikke varmt, og det kan jo ha vært oljen. litt flaut ringe føden si: hallo, vi hadde sex vi, men vet ikke om det er olje som var vått eller hva det var..... jeg er ikke HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå