Gå til innhold

Alle som har fått tenner..??


vekten81

Anbefalte innlegg

Snuppa har ikke fått tann enda,men klør fælt i munnen. Har gjort det i flere måneder, men ingenting som kommer opp... Pusser gommene hver dag å det er veldig populært :)

Det kommer når det kommer, stresser ikke. Men lurte bare på om det er flere som er litt "sent" ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per har ingen tenner, blir 8 mnd den 19. Har hørt at de som er seine får "alle" på en gang, slik at man slipper hyling tann for tann. Deilig, synes jeg, hadde vært redd for puppene mine, han tygger allerede med gommene på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.. Lillegutt her er 10 mdr og han er i allefall ikke sen ute. han har 10 tenner og flere er på vei... men de kommer nok skal du se... Jenta til venninna mi var 1 år før den første kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Benjamin har heller ingen tenner. De kommer når de kommer. Men som du også har oppdaget. Å pusse gomene er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra har heller ingen tenner, ser tendenser til 4 tenner nedi gommene.. skulle ønske de kom snart så ho slapp å klø så fælt, men jo seinare jo bedre, for tenna blir sterkere jo seinare de komme. hørt da e ingen fordel å få dei tidlig. men gleder meg til da e ei tann eller to som dukker opp i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil (7,5 mnd)har fått en tann, den kom frem i forgårs! Da etter en uke med en urolig baby.. Puh, håper det ikke blir sånn for hver tann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt har fått 4 tenner i munnen sin:) Han elsker å vise dem frem og er kjempestolt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det kommet 2.masse hyling å skriking.

ikke slik som med førstemann merket ingenting før 3 tenenr var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kommet 2. Oppdaget den første på 7 måneders dagen. Hadde ikke så mange symptomer v tannutbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna mi har fått to tenner nede...fikk de før hu ble 7 mnd...hadde vært litt sutrete og skrek noen ganger i smerter og hadde liten matlyst, mn endelig kom de...mn nå er dt på gang igjen, så nå er dt vel oppe dt skjer...venter i spenning....:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille gullungen min fikk 2 tenner nede når han ca var 7mnd. det gikk knirkefritt. nå klør han veldig igjen så er vel flere på gang igjen. håper et gikk like bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom den første tannen opp i dag, har ikke merket annet enn at hun har hatt dårlig matlyst de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ei eneste tann her !

Jeg fikk verken tenner eller hår før jeg var 1 år, å det ser ut som vesla slekter på meg der gitt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kom forste tann da han var 6 mnd... tann nr to kom like etter..begge nede. men nå er d stopp en stund.. han fikk veldig sår rompe begge gangene... litt rart men han har ikke vært sår hverken før eller etter.. bare noen dager akkurat når tennene kom frem... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...