Gå til innhold

kynnere som gir seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt kraftige kynnere med ti min mellomrom de to siste kveldene nå, men når jeg legger meg og sovner så går de over. hadde termin onsdag, så dette er jo ganske skuffende! Fler som opplever det samme? Begynner å bli ganske lei denne ventinga nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg haadde det akkurat sånn før siste fødsel. Det holdt på i flere dager, ble helt sprø i hodet! :o) Men så kom gullgutten til slutt da!

Skrevet

Du skal se at når fødselen først setter ordentlig igang så går det fort! Skal du føde i Drammen? Eller er det bare nicket ditt som får meg til å tro at jeg kjenner deg?

Hvis jeg kjenner deg, så får du ha lykke til! Lille nurk kommer plutselig!

Skrevet

Stemmer det, Mette. Satser på at det skjer i løpet av helgen :-)

Skrevet

Ja, kom dere i bilen så fort du kjenner forandringer, kanskje du allerede har åpning nå. Tror ihvertfall den lille er ute til tirsdag; fikk følelese av mandag; tirsdag:

Gode tanker til deg og den lille!

Skrevet

Æ bruke ha litt kynnere om kveldan, å endel om natta. Når æ våkne om natta, bruke d være kynnere.

Skrevet

jeg har og regelmessige kynere på kvelden, en kveld kom de med 3 min mellom. Da tenkte jeg at NÅ skjer det, men de blir ikke noe vonde:/ og etterhvert så går de jo bare over og.. Utrolig fustrerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...