Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!

Jeg er interessert i og treffest. Koselig og holde kontakten med noen som er i samme situasjon.

Jeg ringte forresten til Porsgrunn på kvinneklinikken i går. jeg skal ned til uka og skrive søknad for prøverør. har funnet ut at vi vil sende søknad til Porsgrunn istedenfor lRiksen. Er vi heldige er det mindre ventetid der og er vi riktig heldige kan vi få vært med på prøveprosjektet.

Klem fra meg

litt om meg!.. :)

er 24 år fra fredrikstad! har prøvd aktivt i 3 år snart,

men innen fert klinikken i porsgrunn i 1 år!

vært igjenom 1 vanlig ivf, 1 frys, ruger på 2 fryse egg nå!

har pcos, det som er "problemet" vårt da!

vet ikke helt hva jeg skal skrive..;)

noe du/dere lurer på?

finner mye "trøst" i dette forumet..da jeg syns det kan være litt vanskelig å snakke med venner og familie om dette.

de må ha alt inn med teskje...slitsomt i lengden å "fore" de med info, forklare i bøtter og spann, samtidig prøve å holde hodet kaldt å få med seg det meste selv..;)

også de uendelige rådene som kommer..he he prøv å tenke på noe annet.. bla bla bla..;) vet de mener godt..men men ...de vat jo ikke hvordan dette er..:) ikke lett dere!

noe mere jeg kan fortelle da.., jobber som hjelpepleier på sykehjem...nattevakt da!

hmm dere får spørre hvis det skulle være noe mer..;)

klem klem

Annonse

Hei

Jeg er også interessert i å møtes:)

Jeg er 33 år, fra Fredrikstad. Går med telefonen i lomme hele tiden, i håp om at de ringer fra Porsgrunn ang. prosjektet der. De ringer nok snart, hehe.....

Har prøvd å få en liten søster eller bror til vår 9 år gamle sønn i 2 år nå.

Siste året har jeg hatt en spontanabort og 2 graviditeter utenfor livmoren. Ble opperert 2 ganger på under 3 mnd. Tøft!!!!

Venter nå som sagt på en hyggelig telefon.....håper jeg:)

God kveld jenter!!

Vært hos svigermor nå og spist en nydelig søndagsmiddag nå. Fikk en nyhet som jeg må si jeg ble misunnelig på. Søstra til samboeren min er gravid og var superlukkelig mens jeg satt der og skulle virkelig ønske at det var meg som kunne komme med den nyheten...men men, neste gang er det forhåpenligvis vår tur. Glad på deres vegne da..

Synes det skal bli riktig så koselig med et Østfold-treff. Så bra at det er så mange som henger seg på.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...