Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som har blitt eller har hørt om dette? har aldri hørt om det selv, men har det så ille at det er rett før jeg må legges inn tror jeg. eller et eller annet. Våknet kl halv åtte i dag tidlig og måtte på do. Er 38 uker så det er sannelig ikke mye plass inni der. Klokken ett halv to var jeg endelig kommet meg ut på doen. Etter mye strev kav og tårer og telefoner til leger og jordmødre. Alle bare sa det samme. At jeg måtte gjøre sånn og sånn og det og det skulle hjelpe osv. ble så fortvilet av å snakke med de, for jeg har prøvd absolutt alt, forebygger som bare juling, men det hjelper ikke lenger! Fysioterapi hjelper heller ikke lenger. INGENTING hjelper! Og jeg er helt utslitt av smertene! Det blir bare værre og værre, og hvis ikke det stopper å bli værre nå så kommer det sikkert til å ende med at jeg en dag ikke klarer å gå på do i det hele tatt og rett og slett kommer til å tisse i sengen. Jeg har lyst å sitte i en stoø å sove om natten for å slippe å bruke flere timer på å reise meg fra liggende stilling, men det går ikke å sove sittende heller. Faen heller! Sorry for langt innlegg, men jeg er så fortvilet over dette at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg en gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8564050-igangsatt-pga-bekkel%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg ble igangsatt pga bekkenløsning. Hun var da en uke fra termin. Men hun satt altså i rullestol på grunn av bekkenløsningen. Så jeg tror det skal være rimelig ille før det er en grunn til å bli igangsatt.

så det har hendt altså. Vet at det skal mye til før de vurderer igangsetting. Er på nippet til å havne i rullestol selv, men stritter i mot alt jeg kan. Skal til healer på tirsdag som et siste forsøk på hjelp. Håper dette hjelper. Men ellers trøster jeg meg med at det ikke er lenge igjen nå, og at fødselen i grunnen kan starte når som helst fra nå av. Må ta en dag av gangen, ellers funker det ikke altså.

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...