Gå til innhold

Spørsmål fra en håpefull prøver...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle dere heldige gravide:))

Håper noen av dere orker å svare en som har prøvd en stund..

Jeg hadde positiv ELtest onsdag og torsdag og tempstigning torsdag men enda høyere stigning i dag,fredag.

Da er det vel kanskje litt vanskelig å si hvilken dag egget har sluppet, men man får vel kanskje ikke positiv ELtest hvis egget allerde er sluppet?

Så til spørsmålet mitt da:Vi har kun hatt sex dagen før positiv test+dagen med positiv test(tirsdag og onsdag)+ at vi hadde sex forrige lørdag,dvs 4 dager før den første positive testen, kan dette være nok sex til at spiren kan sitte denne pp?

Noen som har blitt gravide med såpass skjelden sex?

 

Håper på mange svar fra dere som syns det er greit å dele deres erfaringer da dere ble gravide:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å tusen takk for kjapt svar,anka:))

Da har jeg vel et håp alikavel da..

De forrige pp har vi satset på sex annenhver dag og da har det ikke blitt noe spire(og blitt stress og pliksex) så det er vel ikke noe å satse på..så da får vi håpe den sitter denne gangen:))

 

Lykke til med svangerskapet videre og takk for at du ga meg nytt håp:))

Tenkte egentlig at det ble for lite sex denne gangen, men da er det vel bare å slappe av å vente å se..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er mulig. men når du ønskerå bli planlagt gravid, er det tipset jeg fikk: "ha sex annenhver dag mellom to mensner så er du sikker på å ha ei levende sædcelle ventende på egget når det kommer ." Men dette var et råd til noen som ikke er helt sikker på når eggløsning er. Det er jo forskjell på livslengden til spermien- så for deg ville jeg ha sagt- gjør det annenhver dag i den uka du vet at eggløsning er:-)

 

Jeg vet ca når eggløsningen min er pga utflod, og det funker godt å ta den annenhver -dag trikset i den perioden. Er i min ellevte uke nå :-)

 

Men...Foruten å treffe på eggløsning, er det en del annen faktorer som spiller inn for at et befruktet egg skal feste seg. Men for å finne ut dette må det vel en del undersøkelser til.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

husker ikke hvilken side jeg så det på, men jeg har en sykluse på 23 dager, da har jeg eggløsning den 13 dagen. jeg skulle da beg å ha sex fra å med dag 6,8,10,12,14 osv...

jeg brukte 8 mnd før den satt, ett råd til deg ikke stress!!

slutt å ta el tester,slutt å ligge med bena i været(vist d jør d da) ikke tenk på hvilken dag dere skal ha sex..

det gjorde jeg å da satt den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...