lettereforvirra Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Trodde det var slik at babyer roet seg litt på slutten? Førstemann jeg fødte var jo den sinka:) Hun er forståvidt det enda, sover hele natten og sover lenge på dagen (er 15 måneder) Men denne karen her er ganske så aktiv. På natta er det nesten så han sparker seg ut av mageskinnet. Noen andre som har det slik? Førstemann var jente og trøtt av natur. Nå venter vi gutt og han er en skikkelig villbass:) Har dere slike erfaringer? Spennende å høre!
Silar Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 Hei! Merkelig at du sier det. Jeg har det opplever det også slik! Venter gutt nå, og han er veldig aktiv inni der! Men jenten min var mye roligere inni magen! Var litt bekymret, jeg-tenkte: hjeeelp tenk hvis han er helt turbo og kommer til å fly høyt og lavt hele tiden når han blir litt større! hehe
DK+2 Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Æ e i uke 37+2, å vil sei æ har vældi mykje liv der inne! I forhold tell alt man har læst at dæm roe sæ, e jo mindre plass, så dæm ikkje får bevægd sæ like mykje. Æ vente gutt (ifølge ul). Syns d e MYKJE liv, men d e bære bra at han gjer lyd ifra sæ at han enda e der =) E min første, så har ingen andre å sammenligne me då.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. mars 2007 #4 Skrevet 10. mars 2007 Her var det også full baluba til the bitter end..... Kjente henne sparke og styre under fødselen også. Og hun er helt vill nå også, 8 mnd gammel!
lettereforvirra Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2007 Jøss, så morsomt. Jeg tror at de ofte blir som de er inne i magen. Jenta våres var kjempesøvning inne i magen, og nå er hun 15 måneder og sover gjerne tre timer for dag og legger seg klokken syv og sover i tolv timer. Det dumme var jo med henne at hun var så søvning at vi fikk ikke i henne mat da hun ble født og slet med amminga. Det ordnet seg etter en måneds tid med pumping. Nå virker det ikke som lillebror har tenkt å følge støresøsters eksempel. Det blir sååå spennende å se hva for en fyr dette er:) Er det flere som har akitve barn i magen nå på slutten og vet hva de får? Ha ei god helg damer:)
carmen221 Skrevet 10. mars 2007 #6 Skrevet 10. mars 2007 Er i uke 38+ 7 og denne babyen har rene discoteket inni her,i perioder på dagen er det stille men ellers har det vært ganske heftig. Trodde også at det skulle roe seg på slutten, tenkte kanskje det er snart noe på gang som babyen merker å blir mer urolig... Har ihvertfall hatt et håp om det=) Her er det ikke så mye spark mer ben som beveger seg opp og ned langs siden min og ei rumpe som stikker ut,så kjenner jeg oså (tror ihvertfall det) hendene som styrer nede med bekkende..
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 10. mars 2007 #7 Skrevet 10. mars 2007 Vi er 38+6 og her har det vært høy aktivitet hele tiden. Det er førstemann så jeg har jo ikke noe å sammenligne med, men jeg har aldri tenkt tanken på at det kanskje er noe galt fordi jeg ikke har kjent liv på en stund. De siste dagene nå har jeg imidlertid tenkt at han har roet seg og at det er fordi det er dårligere plass, men i dag er han i gang for fullt igjen. Helt texas, har vært i hele dag. Så han vil vel bare gi beskjed om at han fortsatt trives og akter å forbli der han er en stund til...
Mayo Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Hei Live 7.12:) Jeg tror jeg vet hvem du er.. Noe usikker på om du kjenner meg igjen på Nicket. Finnes ingen forbindelse mellom det og mitt eget navn. Knis... Klarer du å gjette hvem ??? Jeg venter nr. 3. Også gutt. Og han er meeeeget aktiv for tiden. Er i uke 38 nå. Et lite hint: TBB. Skal vi opprette en egen skravletråd ??
Tvillingmamma Mars07 Skrevet 10. mars 2007 #9 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har to gutter i magen, 37+5 og begge guttene er helt ville i magen min og! Det jeg trøster meg med, er at jeg har hørt at barn som er aktive i magen er veldig friske, og at de blir rolige når de kommer ut. Om det er sant, vites ikke, men det er lov å håpe! God lørdag videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå