**synne** Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Noen flere som klør og klør og klør??? HAr klødd i hele dag, over hele kroppen... Noen som har tips til lindring??? Fyttirakkern altså! Dette klarer jeg ikke i 5 uker til!!! *Sukk*
Silar Skrevet 10. mars 2007 #2 Skrevet 10. mars 2007 tror ikke det er så bra å ha sånn kløe. Kanskje du bør ta kontakt med jordmoren eller legen din? Jeg får av og til sånne kløbyer på leggene, men det gir seg. Håper ikke jeg skremmer deg nå altså bare lurer på om jeg ikke har hørt at det ikke er så bra... Har ikke du noe Aloe vera i nærheten? Kanskje det lindrer litt. Lykke til og måtte du ha en kløfri natt i hvert fall!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Det kan jo være svangerskapskløe - som kommer av at leververdiene er for høye. Best å ta kontakt med jordmor eller lege ja, og få tatt en blodprøve for å sjekke...
mona_k og lille brage;) Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 det høres ut som svangerskapskløe.. det er farlig for barnet .. alle gravide som klør bør sjekkes\skal sjekkes for SK. hun jeg bodde på rom med på sykehuset hadde blitt satt igang pga det, hun var bare i uke 34.. forteller hvor viktig det er å få sjekkes seg.. vis det ikke er SK så vil også legen din vite hva du kan bruke for å lindre kløen.. mener jeg fikk kortison salve mot kløen min.. min kløe var ikke leverbetinget.. lykke til=)
April beibi<3 Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5641061.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå