Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he, vet åssen det er, sliter med det selv avogtil.....det fins en slags salve eller krenm mot det tror jeg på apoteket som lindrer kløe, "hvitvask" heter det, eller rett og slett bruk en fet krem på huden.

Håper for din del at det vil hjelpe så du slipper kløe i 5 uker til.....

klem

Kjenner meg igjen der du.

Klør overalt.

For meg hjalp det å smøre kroppen inn med babyolje rett etter dusjen, mens huden enda er fuktig. Begynner å bli litt vanskelig å komme til overalt, så det er greit med litt assistanse :).

Tenkte jeg skulle prøve å bade med babyolje i vannet en kveld. Funker sikkert det og.

Lykke til.

prøvde med aloe vera, men det gjorde det bare mye værre... HAdde også noe eis-gel på og det var likens.. Fikk nå sove til slutt, og i dag er det bedre.. Skal prøve med babyolje nestegang, eller kanskje apobase? Tok meg en lang dusj i går kveld og, i tilfelle det var noe støv jeg har fått på meg eller noe.. (Vi bygger bad i kjelleren) Men det hjalp jo ikke det heller... Takk for tipsene!! Skal huske de til neste gang!! -men håper selvfølgelig at det ikke gjentar seg, da..

Hei har hatt det samme problemet en ukes tid nå,og holder på å bli "gal". Om man får svangerskapskløe etter uke 30 kan det være lurt å kontakte lege el. fødeavdelingen, for å få tatt noen blodprøver. Selv fikk jeg tatt dette, og får nå oppfølging på føde poliklinikk. Har fått allergi tabletter som skal være klødempene, men det hjelper ikke så godt. Skal på apoteket i dag å kjøpe hvitvask for å se om det kan hjelpe litt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...