Gå til innhold

Jeg kan jo presentere meg da.. :)


**Mamma**

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år, har bursdag i mai så da blir jeg 23. Bor en leilighet i Akershus sammen med min sambo som er 25 år og vår lille rakkerprins som ble født 17 juli. Han er go gutten vår han.. :)

Hadde en helt grei fødsel tror jeg, helt ærlig så har jeg glemt litt hvordan det var. Men det er vel sånn det er... ??..

 

Jeg har akkurat sakt opp jobben min, så håper og få begynt og studere til høsten visst jeg kommer inn på skole. Visst ikke må jeg få meg ny jobb. :)

Jeg skal da gå hjemme til august. Og dagene våre går med til å gå på kafé med venninner med og uten baby, besøk, vasking av klær leilighet, shopping og selvfølgelig kose oss masse.

 

Hmmm er det noe mer og si da...

 

Kommer ikke på mer..

 

Natti natt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn hit til oss! Her er det koselig, vet du!

 

Skal se om jeg kan finne presentasjonstråden, så kan vi finne en plass til deg der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit ja :o) Er alltid koselig når det kommer nye.

 

Jeg er også 22år,blir 23 i november. Bor noen mil utfor Narvik,Nordland.

Her bor jeg med min kjære samboer og lille gullet vårt,Patrick :-) Han er født 13.juli.

Jeg hadde en veldig rask og grei fødsel,var unnagjort på ett par timer :)

Hehe,men som du sier,så har jeg allerede gjlemt hvor vondt det egentlig var...

 

Som "tre små" sier,så finnes det en presentasjonstråd,der har de fleste her inne presentert seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit:-) Koselig at noen nye finner veien hit! Hvor i Akershus bor du? Jeg bor selv på Kløfta ser du:-)

Jeg er 24år, har en samboer på 29år, og to nydelige jenter, Ei født 21juli 2004, og ei født 28juli 2006:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...