Gå til innhold

Såååå høyt elsker jeg han :)


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Jeg tenker nå at det nermer seg jobbing. Har tenkt så mye i det siste at jeg blir helt kvalm. Ikke lyst å gå fra gutten min selvom mannen min er hjemme.Plutselig en dag våkner han og da er det kun pappa liksom. Tror nok det blir rart for han og trist for meg.Lå og ammet han nå og så han koste seg fælt. Det gjorde jeg også. Lå å nussa de søte hendene hans og sa at jeg elsket han. Føre jeg fødte han, hadde jeg panikk for at en baby skulle henge fast i puppene mine og ødlegge de helt(ikke det at de var så flotte hehe), og ødlegge kroppen min. Men sannheten nå er en helt annen. Nå tenker jeg ikke på det i det hele tatt. Ammer med glede, men kommer jo ikke til å holde på så mye lenger så da er det bare å kose seg med de gjenværende ukene. Kanskje ett litt kjedelig innlegg, men det er så herlig å elske en annen så høyt :) Det gjør både godt og vondt i hjertet samtidig. Bedre enn alt :) Ha en god natt og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja, det å være mamma er liksom godt og vondt på en gang.

 

Jeg tenker endel på dette selv. Akkurat mens de er små så er de jo "våre", men egentlig har vi jo bare barna våre til låns... Før jeg fikk barn tenkte jeg alltid at jeg ikke skulle være noen sånn omklamrende mor, men nå skjønner jeg at det kan bli tøft å skulle gi slipp på ham...

 

Jeg er litt lei av den ammingen og tenker at jeg har lyst til å slutte, men samtidig er det faktisk utrolig kos. Spesielt disse som er på kvelden før jeg har lagt meg. Da er jeg fortsatt våken, mens Karsten er bare trøtt og kosete... På dagtid har han som regel ikke tid til å kose mens han ammer og på natten er jeg helt borte vekk av trøtthet...

 

Hvilket minner meg på at jeg sikkert må amme endel i natt, så jeg bør vel finne senga jeg også! Natti-natt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja natta til deg, blir vel et par bleieskift på meg og 10 smokkeinntak.

Lei amming på dagtid jeg og, bare tull blitt, kvelden er kos. Tenker på å slutte og begynne med flaske og mme, men føler det liksom er bortkasta når jeg har melk nok til en bataljon med unger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg helt enig med deg i. Det å være mamma er godt og vondt! Ga også lillemor en påfyllpupp nå, og med kosen etterpå kom tårene, ja! Fantastisk å ha klart å få et lite barn til!

 

Det er jo riktig som Carina sier, at vi har de bare til låns. At vi en dag må slippe de løs er langt unna nå, men dagen kommer fortere enn vi aner at de er "trøblete" tenåringer;-) Vi får kose med de mens de vil ha kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi. Neiiiii, nå er det vel natta snart på meg vel hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...