Gå til innhold

Æsj, tom for babyparacet...


Gjest

Anbefalte innlegg

Har bare 250mg paracet,kan vel ikke gi det til snuppa? Hun har feber, er ikke i form, men ingen bensinstasjoner selger 125mg, de har kun 250. Prøvde å dele en i to, men da får jeg den ikke inn stakar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å dele den både på langs og tvers?

Husker ikke akkurat grensene for Paracet, jeg. Men det er ikke så lang avstand mellom behandlingsnivå og forgiftningsnivå på Paraceten. Så jeg ville ikke ha gitt en som er for sterk, nei... Har sett Paracet i flytende form på en bensinstasjon, de har ikke det i nærheten, da? Om du synes du trenger i kveld så kan jo mannen din reise ned til Ahus, du får sikkert en der dersom du spør! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi det er jo synd.. hmm.. hvor mange kg begynner den på da? er det 12?

jeg hadde nok ikke turt å gi det til min iallefall.. ho er bare 9kg..

 

utrolig dårlig at bensinstasjoner ikke selger det da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte paracet til sønnen min, og da kjøpte jeg den som går fra 6mnd og til 1,5år. Sønnen min var bare 3mnd, men tenkte han ikke skulle bli syk før han ble 6mnd hehe. Men ville ha klar i tilfelle han reagerte på vaksinen. På apoteket sa de at det går fint å kjøpe den styrken, men måtte skrape av på langs av stikkpillen.ALDRI PÅ TVERS. Husker ikke helt hvorfor. Bare skrape på langs rundt hele. Kanskje du kan gjøre det? Eller holder du ut til i morgen, så er apoteket åpent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veier Sofie, da?

 

Virkestoffet i en stikkpille er jo ikke jevnt fordelt i hele pillen, så jeg synes forslaget til Benni-min er godt, med å ta av en god del rundt hele, om du er langt unna vektgrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...