Gå til innhold

Noen fra Stavanger området her?

Anbefalte innlegg

Hei : )

Hadde vært koselig å snakke med noen som er fra samme området, og kansje samme situasjon?!

Jeg bor nesten midt i hjerte av Stavanger (for øyeblikket). Er på en måte en "teflyttar", men er fra Rogaland.

Snart 23 år og prøver på vår første baby : )

Var gravid med termin 19.juli. Men mistet 2.januar, var da 12 uker på vei : ( Det var veldig trist og tungt! Det går veldig bra nå, men sliter litt av og til enda.. Det kommer nok alltid til å mangle en....

Det er ikke forbudt å svare om du ikke er fra Stavanger heller.... ; )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8562042-noen-fra-stavanger-omr%C3%A5det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) jeg er vell ikke akkurat fra stavanger,..,. men det er ikke så langt borte..hehe

jeg er 28 år å har to jenter fra før..:) har lyst på en til men... ikke helt enda tenkte vi.. men nå kan det se ut som det kansje blir noe likevell...'

er 3 eller 4 dager over ikm... men har ikke testa positivt enda..

Heisann ! Eg e og fra stavanger, Eg e 26 år, bor sammen med samboeren min og katten Mimmi. Me prøve og på vår første baby. Me har prøvd siden starten av januar. Så har isje prøvd så lenge. Eg vente spent nå om e gravide, har ikm ca 16 mars. Så bare håbe på at blir gravide nå.

Var trist å høre at du mistet din første baby, føle med deg der.

Hei!

Bor i Sandnes, snart 29 år og prøver på vår andre baby. Jenta vår blir 2 i april. Prøvd siden februar i fjor og syns godt vi kan få en hybelboer nå snart, ikm 20. mars :o)

Kanskje vi treffes på barsel? Hehe :o)

Annonse

Det er iallefall betryggende å vite at jeg kan bli gravid. Det er en god trøst!!

Jeg har el nå til uka. Er litt usikker på hvliken dag. TR kom 3 dager før tiden forrige gang, derfor kan det hende jeg har el på onsdag. Og kansje syklusen min er kortere enn før SA'en? Har derfor begynt å teste allerede nå.

Håper dere tester positivt 16. og 20. mars.

Og at du over ikm ikke får tr besøk, men snart tester positivt : )

Kansje vi treffes på barsel ja. Håper det klaffer for oss alle snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...