Gå til innhold

Juni: ammer der ennå?


turbogutt

Anbefalte innlegg

og evnt hvor mange ganger?

Her er det morgenpupp og kveldspupp, lurer på om det er på tide å gi seg med det , eller ikke? Begynner å bli klar for å ikke værebindt til å være hjemme hver dag klokka sju for å gi pupp :)

Prøvde å gi melk på flaske istede for pupp en kveld... det var bare helt uaktuelt... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammer ennå ja. 2 ganger om morgenen 1-2 ganger i løpet av dagen, på kvelden og 1-2 ganger om natta.

 

Er så glad i amminga jeg så kommer nok til å holde på en stund til :) Nattamminga kunne jeg vært foruten, men men :)

 

Mathias tar ikke flaska så det nytter ikke her nei,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer morgen og kveld og en gang på formiddagen. Har hendt at han ikke har fått kveldspuppen vist jeg har vært på noe,da får han vann etter grøten istedenfor, sovner fint for det:) når jeg tenker meg om er det vell bare 1 gang det har skjedd....men er jo en løsning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ammes det to ganger før me står opp, etter alle måltidene, og to ganger etter leggetid=) så er mye pupp enda...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det kun morgen og kveld. Noe annet har han ikke tid til lenger. Prøver jeg noe mer enn det bare biter han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammer enda, jeg også, men det er ikke alltid snuppa er like interessert i det som meg... :D Jeg kommer til å prøve å amme så lenge som mulig, synes det er kjempekos å ha den kontakten i tillegg til at da får jeg god samvittighet i dagens samfunn der man aller helst bør amme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det morgen og kveld, og to-tre ganger på dagtid. Frykter kveldspuppen blir vanskelig å kutte ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer morgen og kveld og 2-3 ganger på dagen. Amma på natta helt til 3 dager siden, nå sover han natta igjennom uten! Jippiiiii! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...