Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget syk en laaaang stund nå, og dermed har det blitt en del surfing på barneklær og utstyr av diverse.. Var inne på en dansk nettbutikk ved navn Emma Dilemma, og der bare måtte jeg bestille en bitteliten nydelig body. Bestilte i forgårs og fikk den alt i dag - i en pakke med masse søte klistremerker utenpå. Selve bodyen lå oppi en fin blomstrete tøypose som er fin til å bruke f.eks. som strandveske e.l. og oppi der lå der også noen poser med Haribo-godteri. Var en kjempekoselig pakke å få altså, så den butikken kan absolutt anbefales. Ikke var det noe dyrt heller. Min kjære lurte fælt på hvem som sendte meg barnetøy fra Danmark (det sto utenpå pakken hva den inneholdt) - han trodde den kom fra noen jeg kjente der borte, for det så jo absolutt sånn ut sånn som den var pyntet utenpå med klistremerker og tegnede smilefjes. Hehe.. Måtte bare fortelle det, for jeg ble så glad da jeg fikk den! Var så søt innpakning, og bodyen var utrolig fin! Huff..eeenda mer babysyk jeg nå! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8561973-sukkjeg-m%C3%A5tte-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så godt å høre at det er flere enn meg! :) Jeg har bestilt noe fra HM og, men det kommer ikke før mai en gang, og hvis jeg da er riktig heldig så kan det jo være at jeg har en liten en i magen da. Føles litt snålt å kjøpe massevis av klær uten i det hele tatt å være på vei, men det er jo totalt umulig å la være!

Annonse

Jeg synes det er litt oppmuntrende i all denne ventinga=) Tenker liksom at om det nå er slik at det er umulig for meg å få egne barn, så har jeg iallefall hatt gleden av å kunne drømme litt om det=) Du er kjempeheldig som kan sette i gang med prøvinga snart!! Jeg er en smule livredd pga at jeg må jobbe opp studiepoeng for å få stipend og lån...=( Derfor vurderer jeg å begynne prøvinga om ett år.. Blir liksom tungt å gå skole, med en liten i barnehage, uten penger+++ Men klarer jeg å vente.....??

M innrømme at eg og ser og har kjøpt babykler. Akkurat nå har eg en "grunn". Eg har to venninner som har vært heldige, den ene har ei skjønn jente på 5 måneder og den andre er gravid, 24 uker på vei med en liten gutt. Men skulle helst ha handlet til min egen liten spire...

Annonse

Æsj...måtte dere?????? Nå vil jo bare jeg og handle masse...var jo sååå mye kult på de sidene!!!! Men må jo innrømme at jeg allerede har kjøpt et par ting jeg og...Men er jo såååååå lenge til jeg sitter med en liten en i fanget! Skal jo ikke bli prøver før i aug-sept-okt.....aahhhhh...!! Jeg vil ha baby nå!!!!

Åååååå! I dag har vi vært i intet mindre enn tre babybutikker. Så på babysenger og vogner og stellebord og alt.. sukk.. Min kjære falt pladask for stellebord og seng i Disney-serien (han tok med seg katalog hjem), og den var helt nydelig altså. Var kjempegøy å gå sånn og titte.. Etterpå pratet vi om hvor mye vi gleder oss til den dagen når vi kan gå i butikken og hente med oss møblene hjem.. Gleder meg sånn til å gjøre i stand rom og sette på plass seng og alt annet som må på plass.. Er veldig rart å tenke på at man går sånn og gleder seg og planlegger, og så kan det (Gud forby! Heh..) kanskje ta to år før vi i det hele tatt blir gravide.. Snål tanke, for akkurat nå sirkler vår lille verden rundt det at vi er så innstilt på å få et barn om et drøyt års tid..

Jeg må nok vente enda lengre=( Har vært i drømmeland siden jeg var 13 år, men selvfølgelig blitt mye mer "klokere" med årene=) Glad jeg ventet! Nå vet jeg akkurat hvordan jeg ønsker ting skal være=) Men er klar som et egg nå og vel så det! Gleder meg innmari masse, altså!!!! Ønsker dere som snart begynner å prøve all hell og lykke=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...