Gå til innhold

Hvem er den søteste kjendisbebien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt liv her inne=) Bare for moro skyld=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...jeg ække så god på kjendiser, jeg.. Er et surrehode når det kommer til å huske navn og ansikter. Men, til tross for at jeg ikke kan fordra Tom Cruise, så må jeg jo si at det lodne lykketrollet de (tom cruise og hans dawson-frue) presenterte i media var ganske så søt :)

Skrevet

lille shiloh til angelina og brad MÅ jo bare bli fantastisk vakker da! :) ser hun allerede har morens susse-munn. et godt utgangspunkt! ;)

Skrevet

Enig med deg *bubbs*! Shiloh Nouvel er kjempevakker liten pike=)

Skrevet

Men jeg synes nesten hun så litt skummel ut jeg, for hun hadde så superdigre lepper..heh.. Men når resten av ansiktet følger etter og det blir litt mer symetrisk blir hun definitivt en rimelig pen liten jente jah.. Skal vel neppe så mye til med en sånn mor..

Skrevet

Åhh, så nettopp Gwen og Gavins baby, Kinston! Han er også kjempesøt! =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Brad Pitts datter, lille Shilo, er den herligste kjendisbabyen jeg har sett. Trolig fordi pappen er så sexy;) Selv om hun har arvet morens lepper håper jeg resten av utseende vil ligne mest på pappen. (Er ikke så veldig fan av Angelina akkurat nei)!!!!!!!!! Dum dame det der...leste et sted at hun er mest glad i de adopterte barna, fordi de har opplevd så mye vondt osv....hvem er det som sier noe slikt da? En er vel like glad i alle barna sine, uansett bakgrunn???? Off, du har gjort et dårlig valg der Brad...kom deg tilbake til Jennifer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...