Gå til innhold

Hva skal dere gjøre når permisjonen er ferdig???

2JentO2-)

Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt så langt? Har ikke fått jentene enda men tenker litt på det. svarer seg nesten ikke å begynne å jobbe fult om kontant støtta varer.. blir jo over 6500 med to.. og med barnehage utgifter for to blir det ikke mye igjen av lønna....Tror at eg kommer til å søke perm uten lønn, og evt jobbe litt ekstra når tiden strekker til. hva skal dere?

Fortsetter under...

Jeg har tenkt akkurat som deg! Regner med å kanskje gå hjemme et ekstra år ihvertfall! Hvis ikke gutta våre er skikkelig raptuser så jeg ikke orker å gå hjemme...He he...Dette er også sannsynligvis eneste gangen jeg skal ha barn og permisjon, kanskje ekstra godt å gå hjemme litt lenger enn bare et år også!

Vi får håper at kontantstøtta fortsetter!!

Har også tenkt å gå hjemme et år ekstra. Har en jobb med veldig ugunstige arbeidstider som ikke lar seg kombinere med barn, så ny jobb må jeg ha uansett.

Skal ikke ha fler barn heller (tror jeg da..) så vil kose meg med de mens de er små. Er åpen barnehage her som vi kan dra til for å treffe andre barn.

jeg har tenkt å være hjemme med dem til de er tre og ikke får kontantstøtte lengre, da må jeg begynne å tenke på å jobbe igjen.

jeg har ikke råd til å ha tre i barnehage ihvertfall, eldstejenta skal gå to dager i uka i barnehagen, for det går akkurat opp med kontantstøtta, og hun har godt av å leke med andre barn og få utfolde seg. (hun er ett år og tre måneder.)

så etter at permisjonen er ferdig melder jeg meg arbeidsledig, og håper at de ikke finner noe til meg.. sleipt, men jeg må jo ha penger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...