Gå til innhold

Brio Kombi godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tak i en Brio Kombi 2007-modell ubrukt til en rimelig penge. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe en kombivogn da disse jo er ganske tunge (denne veier 18 kg), men jeg fikk den til 3500,- så vi slo til.

Nå har jeg litt noia, for jeg har jo verken prøvd eller sett denne vogna. Er det et godt kjøp? Er den veldig uhåndterlig? Hvor lenge kan man bruke den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en 2005-modell, har vært veldig fornøyd med vogna som babyvogn og skal snart ta den i bruk til barn nummer 2.

Det er jo en kraftig og god vogn, med god demping og god plass til barnet, og jeg er veldig glad for at vi har hatt denne i bakhånd hele tiden. Har brukt den jevnt, og har hatt den som sovevogn inntil nå nylig (gutten vår er snart to år).

Synest ikke den er uhåndterlig.

MEN - jeg ble lei av at den var så tung. Da lillegutt var rundt ti mnd var jeg drittlei av å draske rundt på vogna og mye inn og ut av bil. Så da kjøpte vi en One Tree Hill Urban Jungle (lett trehjuling) i tillegg, som jeg brukte til vanlig.

Men som sagt, det er en veldig god babyvogn, sovevogn og vintervogn. Har ennå ikke gått en mnd uten at vi har brukt den, til tross for at jeg har brukt trehjulingen mest etter at vi fikk den.

Noen ganger har vi trengt en mer solid vogn, og det kan være greit å ha barnet vendt mot seg i noen situasjoner.

Synest du gjorde et godt kjøp jeg! Når du fikk den så billig kan du jo med god samvittighet kjøpe deg en lettere trille når den tid kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...