Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd dere som er her inne??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har prøvd siden august. Det blir vel 7 mnd nå. Det gikk 3 pp før jeg ble gravid. Men mistet dessverre når jeg var 12 uker på vei... : (

Håper spira sitter igjen snart, helst en del uke lenger enn det..

Det er veeeldig greit å ha dere her til å spørre om ting og tang altså. For ikke å snakke om trøst og støtte : )

TAKK!!

Uff..

Jeg beundrer dere langtidsprøvere en god del!

Skjønner ikke hvordan dere klarer det uten å bli helt nedfor ...

Jeg er bare på min 3pp..og jeg er helt nedfor akkurat nå..

Men er litt andre grunner som er inblandet og da men...

Jeg sier det igjenn..

Stollt av dere jenter!!

klem!

Annonse

Ja... Hva skal jeg si...

Jeg har hatt veldig lyst på en til siden mai i fjor, men fikk ikke tatt ut spiralen før august. Har hatt en EL siden det! :-(

Forbannet være PCOS!!!

Annonse

Har prøvd siden april i fjor. Har hatt veldig uregelmessige sykluser, og nylig fant gynekologen min en cyste på eggstokken som jeg nå skal få fjernet med lapraskopi.

Håper det hjelper etter at denne er fjernet. De skulle også sjekke egglederne, om de er åpne.

Er litt lei av at det ikke skjer noe nå ja...

Siden oktober i fjor..

Har ikke gått på noen form for kjemisk prevensjon ever så jeg skulle være ganske klar sånn kroppslig..

Synes 6 mnd er mer enn nok for alle jeg. Tenk på hvordan dyra har det...skal bare en gang til der så formerer de seg med en gang.

Skulle ønske det var like lett for oss ;o)

Vi har prøvd siden august-04, så det blir vel 2 år og 7 mnd. Ble gravid etter 1 1/2 år, men mistet i uke 12. Står på venteliste til prøverør, men holder meg her inne likevel. Håper fortsatt det skal klaffe på naturlig vis. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...