Gå til innhold

Barselgruppe...


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Vi er en gruppe på tilsammen 4. Vi møtes ca en gang i uke eller to. Pleier å trille en tur til byen, ta en tur på cafe etc. Hvordan gjør dere det i barselgruppa deres og ....er det noen som dere ikke helt er på nett med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min barselgruppe er helt miss!

Vi er tre stykk som er 20. Veldig snilt gjort av hs og sette oss sammen siden vi er like gamle, men har veldig lite til felles med dem, så vi treffes bare på kontrollene. Hadde veldig lyst å komme i en barselgruppe hvor alle var litt interessert i å bli kjent, men men...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HS hos oss har en tendens til å lage alt for store barselgrupper. Vi er til sammen 11 stk. Helt miss:-( Vi har hatt 3 treff på helsestasjonen, og nå håper jeg at gruupa kan bli delt i to, minst... Man blir jo ikke kjent når det er så mange i en gruppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes barselgruppe er helt genialt. Jeg stortrives! Vi er 7 stk tilsammen men det er bare en 3-4 som møter opp hver gang, ganske greit egentlig. Neste gang er det min tur, lurer på hva jeg skal finne på... kan ikke trille, bor langt oppi masse bakker, noen som har noe forslag på hva jeg kan finne på for oss??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 9 mødre på gruppa. Den harde kjernen som møter en gang i uka på kafe i bydelshuset teller vel 5. Alle kjempekoselige. Vi har ikke møtes privat hos hverandre. Er så glad jeg ble med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi var 7 stk, men nå er vi 4 stk som møtes.

vi møtes hos hverandre og spiser lunsj.

En tar med seg brød mens den som holder møtet har pålegg ++.

 

vi møtes også til babykino en gang i mellom også.

 

dessuten så møtes vi 1 gang i uken.

 

de er egentlig ganske ok.

men har ikke det helt store til felles, men det kan nok være fordi jeg har hatt det så travelt i det siste, har ikke hatt tid å sittet så lenge til hvert møte.har måtte gå etter ca 2 timer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...