Gå til innhold

Er redd for at ting ikke er i orden :(

Anbefalte innlegg

Hei !

jeg er i uke 10.. Alle symptom har vært normale frem til nå..I det siste har jeg begynt å tenke på at ting kanskje ikke er i orden, F.eks at det ikke er levedyktig el.l At jeg går rundt og gleder meg for ingenting! Har ikke vært til gynekologisk undersøkelse, bare til 1.kontroll hos jordmor. Har jo ikke hørt noe hjertelyd, så vet jo egentlig ikke om ting er i orden.

Er det noen som har noen synspunkter/erfaringer på dette?

Burde ikke kroppen "støtet" det fra seg hvis det ikke var i orden?

Er så bekymret, og vi har selvfølgelig fortalt om graviditeten til alle, Så nå er jeg redd for å skuffe alle sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8561789-er-redd-for-at-ting-ikke-er-i-orden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har slike tanker ville jeg tatt kontakt med legen din. Han kan henvise deg til UL. Om ikke han gjør det ville jeg kostet på meg en praivat UL.

Den roen i sjelen du får da er uvurderlig. Jeg har sett et hjerte som slår i dag og det var en utrolig lettelse for meg.

Lykke til!

Hei hei!

Jeg vil bare si at jeg føler akkurat det samme...er nå i uke 11, har ikke vært på noen annen undersøkelse enn for å bekrefte at jeg var gravid.

Tror de tankene vi tenker er HELT NORMALT...

Og kroppen hadde nok støtt fra seg om noe ikke var som det skulle, de sier at de fleste som aborterer ikke merker det engang..at "fosteret" da blir utstøtt i mensperioden..at en blør litt mer enn vanlig..men nå har jeg aldri opplevd det, så skal ikke si det for sikkert..

Men jeg vil bare si at en må bare prøve å tenke positive tanker, jeg prøver så godt jeg kan ihvertfall:)Og håper du klarer det samme...

Jeg har også fortalt graviditeten til de fleste, og om det ikke går bra, så tenker jeg at jeg har ekstra mye støtte rundt meg om ikke ting går som det skal:)

Tror ikke du skuffer noen, for det er jo ikke noe en selv kan bestemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...