Gå til innhold

Når legger dere babyen?


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Lillemann legger seg mellom 19-1930. Står opp ca. 08, men får mat på natta (hmm, det gjorde han ikke før!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøva å få Julie i sæng før ni... syns det e litt ok å få litt aleina ti med ho utn at storesøstra e tel stede :D Men skal snart prøv å få ho litt tiliar i sæng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasper legger seg litt over ni.. Sover da til 5.30-6 tiden,får mat og sover til ni tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine blir som regel trøtt en gang mellom 19 og 20. Da sover hun til 01, men av og til hopper hun over det måltidet og sover helt til 04.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått helt rutine på det enda,siden hun er prematur født 30.des har det blitt til at hun legger seg når jeg gjør det...men sover jo i vugga på stua eller sofan tidligere på kvelden. Men ser veldig frem til hun sover på rommet fra 19-20 tia,og til morgenen.. Trenger litt tid for meg selv snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger Jakob i 19-20 tiden, og om han spiser godt sover han til 6 tiden, får mat og sover til ca 8.30.......

om han har spist litt lite til kvelden våkner han mellom 4 og 5....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt å legge Amalie i 20 tida... i natt sov hun fra 20-05, fikk mat og sov til 9... da spiste hun litt lite før hun la seg.. men det er greit at hun våkner i 5-6 tida, når hun sovner igjen etter mat..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger Mathias mellom 19.00 og 19.30. Sover da til ca 2-3,spiser litteranne. Og sover videre til 7-8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask legger seg mellom 8 og 9.. sover da til rundt 3, spiser.. og sover igjen til 7.. da skal han opp å kose og skravle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger snuppa i 20-tida. Sover da til 6-7 ca, spiser og sover til 9-10. Helt supert, og deilig å endelig få litt tid for seg selv om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar på henne nattklær kl 19, sammen med 3 åringen.

så legger jeg henne når jeg selv legger meg rundt 22-23 tiden.

men hun bruker å sove noen timer nede i stuen sammen med oss.

hun spiser fremdeles hver 2-3 time,å jeg gidder ikke å løpe opp til 2.etasje hver gang hun skal ha mat.

 

tenke jeg skulle begynne med fast legge tid når vi begynner med velling eller grøt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å legg ho 9, men klokka bi fort halv10.

Da søv ho 6,7,8 tima alt ettersom, spis, søv 4 tima til, hvis det da e tidli, så slumra vi i en times tid i mammaogpappa senga. Står som regel opp rundt 8-9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger henne når jeg legger meg sånn ca. 22.30-23.00......sovner alt fra 20min til to timer etter det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna legger seg ca 1900. Sover til 0130, spiser og sover til 0400 - 0530. Spiser også sover vi igjen til ca 0700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica legger seg mellom kl 19-20.Da varierer det hvor lenge hun sover,men minimum tre timer.

I det siste har det gått veldig bra,så da har hun sovet 5-8 timer i strekk,og jeg har vært oppe bare en gang for å gi mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...