Gå til innhold

Kranglefanter??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, tenkte jeg ville ha glede av denne siden. Men sitter ofte igjen med en vond følelse når jeg har vært inne å lest innleggene. Hvorfor er folk så sinte og sure? Hvorfor tillater man seg å være så ufin med hverandre? Er ikke barnimagen en side der man skal treffe andre i samme situasjon? Få råd og veiledning og dele erfaringer?

 

Jeg mener ikke å skjære alle under en kamb, men jeg synest det er frytelig mye styggedom ute og går på disse sidene. Jeg tenker egentlig at det vil komme masse kritikk mot dette innlegget også. Håper at det kan være litt til ettertanke og at folk er litt forsiktig med hva de sier til hverandre. Noen er mer nærtagende enn andre.

 

Håper vi i fremtiden kan ha glede av hverandre. Vi er tross alt i samme situasjon alle sammen. Vi har gleden, håpet, livet og kjærligheten foran oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er det de sier; positive tanker, positive ord, gjør at det positive gror!

litt klisje, men det er noe i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noen her som liker å være anonyme frekkiser. Tror det beste er å ikke bry seg om innleggene deres og svare på det som HI egentlig ønsker svar på:-)

 

Sikkert noen som kjeder seg. Og mener ikke at det ikke er lov og være anonym. Men hvis man skal slenge dritt får man stå får det og svare med nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... slik er det vel over alt!

bra med dere i kveld da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør vi! tror ikke det skal bli noe problem, er så happy for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja egentlig burde vi jo alle være i topphumør. Jeg har iallefall gledet meg til å være gravid lenge. Så teoretisk sett burde jo 1. trim være det stedet hvor det er mest glade og positive folk..

Vi får skape en ny standard vi da: Jentene som er strålende fornøyd om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg tenker at selvom jeg stort sett er heldig og er i fin form og godt humør så er det mange som ikke er det. Som er hormonelle og svingende i humøret og kanskje ikke har det så greit hjemme eller på jobben. Og da kan det hende at de ikke ser selv at de er litt kranglete og ekle. Eller kanskje de trenger et sted å få det ut i blant. Men det er jo veldig mange koselige innlegg her også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...