-carina- Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Hender det at dere pirker borti dem da? Da Karsten var nyfødt så hendte det ofte at jeg og mannen min pirket litt borti ham når han sov, får vi måtte jo bare sjekke... Nå puster han litt tydeligere, så nå går det stort sett ann å se pusten hans. Men det hender en gang innimellom at jeg føler at jeg bare må pirke litt borti ham for å sjekke... Spesielt etter den gufne krybbedød-tråden på småtroll nå nettopp. Er det ofte dere pirker borti de små når de sover stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Jepp, gjør det enda. Er så bekymret hvis hun sover for stille, eller litt lenger enn vanlig. Hender til og med jeg kjenner på Emma innimellom, enda hun er over to år:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Jepp, gjorde det istad til og med i bilstolen, han var bare så slapp og sov så godt...de er jo herlige, men skremmer mammane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 ja det har hendt men ikke ofte.. men er ofte jeg sjekker om jeg hører pusten.. hører somregel det så jeg ikke trenger pirke borti.. til og med på ho på snart 2 år sjekker jeg om puster.. har alltid tenkt det er jeg som er rar jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg kjenner ofte for å se om han er varm, eller så tar jeg hode helt ned til ansiktet for å høre om han puster. Ligger han litt forkjært, så pirker jeg i han. Må jo være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #6 Del Skrevet 9. mars 2007 Lytter mye, ja! Og synes jeg det er vanskelig så kiler jeg litt på overleppa! Får en liten, fin reaksjon da! Må si jeg har tenkt mye på det etter den lille gutten døde sannsynligvis grunnet krybbedød:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 9. mars 2007 #7 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg trenger ikke å pirke Marius sover så lett at det er bare å åpne døren til rommet hans (den er lydløs til opplysning) så våkner han Helt håpløst. Kan ikke gjøre noen ting mens han sover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 10. mars 2007 #8 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, det gjør jeg, men er ikke så ekstrem som jeg var før. Da sjekket jeg henne minimum hvert kvarter. Sover hun "uventet lenge" nå, så er jeg bortom henne hvert femte minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå