Gå til innhold

Når barna sover veldig stille...


-carina-

Anbefalte innlegg

Hender det at dere pirker borti dem da?

 

Da Karsten var nyfødt så hendte det ofte at jeg og mannen min pirket litt borti ham når han sov, får vi måtte jo bare sjekke... Nå puster han litt tydeligere, så nå går det stort sett ann å se pusten hans. Men det hender en gang innimellom at jeg føler at jeg bare må pirke litt borti ham for å sjekke... Spesielt etter den gufne krybbedød-tråden på småtroll nå nettopp.

 

Er det ofte dere pirker borti de små når de sover stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, gjør det enda. Er så bekymret hvis hun sover for stille, eller litt lenger enn vanlig. Hender til og med jeg kjenner på Emma innimellom, enda hun er over to år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, gjorde det istad til og med i bilstolen, han var bare så slapp og sov så godt...de er jo herlige, men skremmer mammane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har hendt men ikke ofte.. men er ofte jeg sjekker om jeg hører pusten.. hører somregel det så jeg ikke trenger pirke borti.. til og med på ho på snart 2 år sjekker jeg om puster.. har alltid tenkt det er jeg som er rar jeg....;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ofte for å se om han er varm, eller så tar jeg hode helt ned til ansiktet for å høre om han puster. Ligger han litt forkjært, så pirker jeg i han. Må jo være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lytter mye, ja! Og synes jeg det er vanskelig så kiler jeg litt på overleppa! Får en liten, fin reaksjon da!

 

Må si jeg har tenkt mye på det etter den lille gutten døde sannsynligvis grunnet krybbedød:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger ikke å pirke :) Marius sover så lett at det er bare å åpne døren til rommet hans (den er lydløs til opplysning) så våkner han :) Helt håpløst. Kan ikke gjøre noen ting mens han sover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg, men er ikke så ekstrem som jeg var før. Da sjekket jeg henne minimum hvert kvarter. Sover hun "uventet lenge" nå, så er jeg bortom henne hvert femte minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...