Gå til innhold

Smør dåkker babyan dåkkers mye?


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Æ har faktisk bærre smurt Julie en gang i ansiktet... har ellers badeolje i vannet hennes... storesøstra hennes e helller ikke bidd smort mye... smørr vesst æ ser ho bynn å bi tørr da... men æ ønska ikke å smør unødvendig... trur at hudn da bi litt "avhengig" æ...

 

Korsn gjør dåkker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ganske god erfaring med kremer, smøring etc. Har jo ei jente på 51/2 som er atopiker og som jevnlig går til sykehuskontroll og som får lysbehandling flere ganger i uka.

 

Her er mitt råd: ikke smør dersom det ikke er grunnlag for det, men bruk en god badeolje. Vi sverger til NAF badeolje som man får kjøpt på apoteket, det er den sykehuslegen/barnelegen anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smører av og til snuppa i kinnene med Locobase repair (hs anbefalte) ... funker bra den:) SNuppa hadde så tørr hud en stund, men denne kremen hjelper godt! Ellers så er det litt olje i badevannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurte bare føttene hans den første uka,han hadde mye sprukken hud der! Har ikke smurt noen steder etter det!Han er ikke noe tørr,så jeg trenger vel ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke smøre så lenge babyen ikke er tørr! Bruk kun litt fin badeolje, den tilfører huden nok fiuktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi smører jenta våres hver kveld. Ble anbefalt av barnelegen å smøre henne fordi han mente hun hadde atopisk eksemhud.. (det kan godt være riktig for mannen min var ekstremt plaget når han var liten). Kjenner huden hennes blir veldig ru når hun ikke er smurt så ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...