Gå til innhold

Ute av mammaklærne?


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Jeg kommer fremdeles ikke inn i de gamle buksene mine, på søndag er det 10 uker siden fødsel. Ikke ammer jeg heller så dette tar nok tid! Hvordan er "formen" deres da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja heldigvis ute av de nå,men jeg er i en sånn "mellomfase" hehe. De største buksene mine passer,mens de vanlige er for trange. Eller altså jeg får de på meg,men det er ikke spesielt vakkert;)

Men nå som det ser ut som det skal bli bli fint vær fremover,så blir det laaange trilleturer hver dag! (Skal iallefall prøve:p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær går det mye i joggeklær og velourdressa... men har kjøpt mæ ei ny dongeribukse og har ei gammel pen bukse som passa... ellers lite... men mammaklean e alt førr stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute av mammaklærne, men ikke helt inne i de vanlige, gamle klærne.De største dongerybuksene passer, men ikke de minste.

Er også i en mellomfase. Til slutt ble jeg drittlei av å se ut som en dass med bare joggebukser og store t-skjorter, så jeg kjøpte meg 3 nye bukser på salg som var en størrelse større enn det jeg normalt bruker, og noen nye gensere som var litt lengre enn de gamle. Syns det var verdt pengene. Godt å føle seg litt "fresh":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte str 38 før, men nå kommer jeg sikkert ikke inn i 40. Har kjøpt meg noen nye topper og sånn, men ingen bukser. mammabuksene er jo for store de også - går rundt som en slask (føler jeg). Fint at man kan gå i skjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute av mammaklærne- JA! Heldigvis!!! Jeg var driiitlei "graviduniformen" :-p

 

Men jeg kommer fortsatt ikke inn i de gamle buksene mine- har derfor kjøpt et par nye dongeribukser- slik at jeg ikke kun skal se ut som en slask i joggebukse...feks bytter alltid til dongeri når jeg skal vise meg utforbi døra... hehe.

 

Gleder meg til å gå ned et par kilo til, slik at jeg kan ta meg en orntli shoppetur!!! Det blir SÅÅÅ digg!!!!!!!!!!!!!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg selv har vært igjennom en graviditet og alt som hører til, forstår jeg virkelig ikke hvordan disse modellene er nede i matchvekt, fine og stramme bare en måned etter fødsel? Virker jo helt overnaturlig!

Skjørt er bra, ja. Også kan man dra dem så langt opp man vil, hvis de strammer over hoftene og man ikke vil se ut som en sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på også! Skulle likt og visst hvordan.. For de kan jo ikke sulte heller?! Urettferdig er det hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne begynne å bruke vanlige klær med en gang, men noen gravidtopper vil jeg bruke enda, jeg syns de er så fine!!! ellers er formen "nede", har ikke kondis... utenom det er den grei, jeg kom meg raskt etter fødselen, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sambo og snuppa skal til london og handle masse nye klær i april, så da håper jeg at jeg har kvitta meg med de ekstra kiloene, så jeg slipper å kjøpe klær som kommer til å være for store om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var heldigvis ute av mammaklærne allerede da jeg dro hjem fra føden (12 uker i dag). Men synes at deigmagen er så absolutt tilstede, føler det henger sånn passelig utfor buksa liksom. Har mer til overs enn sist...Vekta er heldigvis tilbake og vel så det, men den skulle helst sett enda bedre ut. Kommet meg i treninga, heldigvis, blir i hvert fall 2 dg i uka på treningsstudio og turer med vogna stort sett hver dag. Godt å bevege seg ute i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her som snuppeduppemamma...... Var mindre enn før graviditet da jeg dro hjem fra føden. Og har gått ned enda mer! Må snart investere i noen nye klær nå tror jeg så jeg kan føle meg litt fresh igjen. Lenge siden jeg har shoppet noe til meg selv nå ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...