Gå til innhold

Er så lei av å snakke til en vegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt. Kanskje noen andre har det som meg?

Jeg er hjemme med ettåringen våres, har ny termin nå neste uke. Føler jeg står på hjemme, leker med jenta våres, steller huset og laget middag til samboer kommer hjem. Skikkelig husmor med andre ord.

Nå i det siste føler jeg bare at jeg snakker til en vegg " hva gjorde dere på jobb i dag, hvordan har din dag vært , har du det bra, likte du maten" osv osv.

Virker som min hverdag ikke er noe viktig så jeg blir aldri spurt om noe.

Nå brølte jeg akkurat at jeg var lei av å snakke til en vegg og at det mest ukoseligeste jeg vet om er å være sammen med han. Nå står han på kjøkkenet og tar ut av oppvaskmaskinen og furter. Prøvde seg med å sende noen snille smser men ser ikke vits i å bli venn med noen som bare kan sende en sms og tro at alt ordner seg. Overdriver jeg? Jeg er nok litt furten... men trenger litt ekstra trøst og hygge nå når det er så kort tid til termin.18 mars......

Uff, nå er hele fredagskvelden ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synst ikke du overdriver...eller, eg hadde vertfall reagert nett likt selv. Trenger litt ekstra forståelse og omsorg nå så nærme termin ja.....nærmer meg termin selv så vet hvordan det er. har termin 26,mars og merker at eg trenger litt ekstra....snakk med han og fortellhan hva du føler og at du trenger han litt ekstra nå fremover.

ordner seg nok:)

Skrevet

du er ikke alene. vi er ikke like spennende lengre når vi går hjemme. må få opp temperaturen litt. vannskelig når man er høygravid men du får ta det igjen;) la han smake sin egen medisin. kunn det som hjelper. lei jeg og. så nå driter jeg rett og slett i hva han har å komme med.. stygt sagt men de legger opp til det. sitter her en fredagskveld med den geita svivende rundt her. forklar for han at det er egoisktisk og respektløst ovenfor deg og være slik. håper det ordner seg:)

Skrevet

Det ordnet seg til slutt men fredagskvelden ble jo ødelagt. Jeg begynte å gråte og jeg fikk trøst. Kom en snikende opp i dobbeltsenga (jeg går alltid på somerommet når jeg furter) Jeg gråt å fortalte hvordan jeg følte det. Så stod jeg opp å satte på ei vaskemaskin:) Ingen makeup sex her akkurat. Det orker jeg bare ikke:)

Håper bare at det her var en tankevekker på at jeg trenger litt ekstra oppmerksomhet nå. Eller kanskje ikke ekstra oppmerksomhet, bare oppmerksomhet for det har vært mangelvare på det i det siste.

Jeg skulle bare ønske at han spurte meg om hvordan dagen min har vært når han kommer inn døra etter jobb.

men men, nå lovte han andre boller så vi får se hvordan uka blir:) Jeg har ihvertfall mine antenner ute:)

Skrevet

virker som han prøver i alle fall... problemet med minn er at han ikke helt forstår at ting ikke går like fort og at det kanskje er tungt og takle alt husarb og alt.

han tenker liksom ikke helt på det at jeg er høygravid og tror at jeg med letthet kan gjøre alt jeg gjorde før.... ellers er han veldig skjønn og hjelper til og er forstående når jeg sitter og tuter for ALT!! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...