Benni-min Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Du er ute å går med en sekk havre, en rev og en høne. Så må du krysse en elv med en båt som bare kan ta deg pluss en av de andre tingene om gangen. Hvilken rekkefølge må du frakte tingene dine over, for å få alt like helt når dere alle er over? Tar du f.eks. reven først, vil høna spise havren...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
groma80 Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 får jeg lov å svare? hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2007 bare en som kan den??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg kan den også... ) Tenkte kanskje noen som ikke kan den skal få prøve seg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 fremdels IQ null på meg, ammetåke fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 9. mars 2007 #6 Del Skrevet 9. mars 2007 Jo da, den kan jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 10. mars 2007 #7 Del Skrevet 10. mars 2007 Kan den! Skal jeg vente med å røpe den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 10. mars 2007 Bare skriv svarene dere som vet. Ser ikke ut som andre vil prøve seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 10. mars 2007 #9 Del Skrevet 10. mars 2007 høna først,så henter jeg havren så tar jeg høna med meg tbake og setter den der mens jeg henter reven og frakter den på andre siden,så henter jeg høna til slutt. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 10. mars 2007 Imponerende tsb06. Riktig på begge testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå