Gå til innhold

Landstreff - AVLYST!!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Og vi som hadde sånn lyst til å få til ett treff! Men vi klarte dessverre ikke å få samlet nok folk... Så da blir det ikke noe treff!

Vi som bor i Oslo-regionen kan jo lage ett litt "utvidet" treff på fredagen, for eksempel kan vi starte på Child Planet og så kan vi avslutte med å gå ut og spise middag sammen?

 

"Rolly" og "Sanna&Simen" var vel de to som var interessert som bodde utenfor Oslo-regionen... Det var kjempeleit at vi ikke har klart å få det til! Dere er jo hjertelig velkommen til å komme til Oslo den helgen uansett, kanskje vi klarer å dra igang ett mini-treff på fredagen? Sikkert plass til mor og barn til å overnatte hjemme hos meg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ordens skyld skriver jeg det inn på denne tråden også; ja, jeg vil også være med på et treff på fredagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei

det var synd at det ikke ble noe av alså,hadde hatt lyst til å reise jeg

men det kan jo hende at jeg tar meg en tur til oslo i den helgen,jeg har en hund borte på foravtale i ørje og hun skal ha valper den helga

så det kan hende Jonas og jeg tar oss en tur kommer nærmere inn på det siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd:(

 

Men jeg skal i konfirmasjon i Oslo første helga i mai da:) Skal være der (eller bo hos noen i Askim da) i noen dager før helga også. Møtes da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...