-carina- Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Og vi som hadde sånn lyst til å få til ett treff! Men vi klarte dessverre ikke å få samlet nok folk... Så da blir det ikke noe treff! Vi som bor i Oslo-regionen kan jo lage ett litt "utvidet" treff på fredagen, for eksempel kan vi starte på Child Planet og så kan vi avslutte med å gå ut og spise middag sammen? "Rolly" og "Sanna&Simen" var vel de to som var interessert som bodde utenfor Oslo-regionen... Det var kjempeleit at vi ikke har klart å få det til! Dere er jo hjertelig velkommen til å komme til Oslo den helgen uansett, kanskje vi klarer å dra igang ett mini-treff på fredagen? Sikkert plass til mor og barn til å overnatte hjemme hos meg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er med den fredagen jeg :) Vi finner nok på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 10. mars 2007 #3 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har også lyst til å være med om det blir fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg vil å være med om det blir minitreff på fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 10. mars 2007 #5 Del Skrevet 10. mars 2007 For ordens skyld skriver jeg det inn på denne tråden også; ja, jeg vil også være med på et treff på fredagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mars 2007 Og jeg er med på fredagen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 12. mars 2007 #7 Del Skrevet 12. mars 2007 hei hei det var synd at det ikke ble noe av alså,hadde hatt lyst til å reise jeg men det kan jo hende at jeg tar meg en tur til oslo i den helgen,jeg har en hund borte på foravtale i ørje og hun skal ha valper den helga så det kan hende Jonas og jeg tar oss en tur kommer nærmere inn på det siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 12. mars 2007 Det hadde vært kjempekoselig om du kommer en tur! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 16. mars 2007 Toppen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. mars 2007 #10 Del Skrevet 16. mars 2007 Det var synd:( Men jeg skal i konfirmasjon i Oslo første helga i mai da:) Skal være der (eller bo hos noen i Askim da) i noen dager før helga også. Møtes da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå