Gå til innhold

hva slags bleier


fire-solstråler

Anbefalte innlegg

bruker dere? jeg har brukt både pampers og libero. Jeg syntes å merke at pampers er mye tettere, den tetter bedre rundt bena også. Men snuppa blir derimot ikke så klam av libero..flere som har merket det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ har også brukt litt av bægge delan, mye førr vi har fått masse pamperbleia i gave fra di sambo jobba med... lika at det e så go strekk i dem, men ellers så lika æ libero bæst.. men hadd en periode tel storesøstra kor æ synns at pampers va bæst... trur det varier fra størrelsen på ongen og fra onge tel onge æ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt pampers,er sånn 4 for 3 tilbud på butikken jeg handler! Nå har jeg gått opp en størrelse,syns det lukter tiss så innmari fort av han.. Lurer på om jeg skal prøve Libero? Noen av dere som har merka noen forskjell på det`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også at pampers er "klammere". Han blir våtere med den bleien, men passformen til pampers er bedre. Sverger til libero nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa bruker Pampers 3 active fit... passer bra til henne:) Libero Midi ble bare tull- lekkasjer her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også pampers en periode til 1.mann. Det er nok faktisk slik snupudupi sier, det kommer ann på ungen og alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

harbrukt libero i begynnelsen, men byttet til pampers active fit.. mye bedre passform til gutten min.. sant at det lukter mere av pampers enn av libero... men heller litt lukt en lekkasje :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyfødt syns jeg libero er best. pampers 1 og 2 er ikke elastisk i det hele tatt. men når hun ble litt større begynte vi å bruke pampers 3. den sitter bedre, mindre lekkasjer, men blir litt klam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt begge deler, klarer ikke å bestemme meg helt hvilke som er best. Libero er jo stivere, men som flere her sier, så blir ikke huden så klam. Pampers er mykere, og har bedre passform, men det blir mer tisselukt. Brukt å handle Pampers pga bleieavtale på ICA nær oss, men nå tror jeg vi skal gå over til Libero. De er jo billige på Coop.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte pampers først men gikk fort over til libero, synes pampers sine er så stive, og de eneste gangene vi har hatt lekkasje har vært med pampers. Så her går det i libero mini for tiden. Må snart gå over til midi tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...