gullerot Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Noen som vil bytte farge? Har en mørkeblå, men er veldig lei svart og mørkeblå, har og har hatt kun de fargene på vognene. Håper noen vil bytte med meg:-)
3 fantastiske små :) Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Sorry! Har ingen å bytte med deg, men lurer på om du er fornøyd med vogna? har lurt litt på om jeg skal kjøpe den til shopping og ferie-trille. Er den god og sove i for barna og hvor lenge kan de sove godt i den, tenkte på lengden liksom... Er den god å trille på f.eks grusveier også eller kun god på asfalt og slik. Uff, du håpa vel på en potensiell bytter du nå, også er d bare meg som lasser deg med spørsmål : ) Blir glad hvis du gidder og svare da : )
gullerot Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 Hei. Jo veldig fornøyd:-) trillen er vel best på senter og asfalt, med små vingle hjul er det ikke så lett å kjøre på grus. hjulene kan låsest, men har ikke prøvd dette. syns det er en dyr trille. veit ikke om du får tak i den i butikkene lengre. jeg kjøpte brukt. positivt: -god å trille -helt handtak slik at du kan trille med en neve -gode fjæringer, gutten disser ved hver hump:-) -kjempe god kalesje, kan dra helt ned, syns det er et stoooort pluss -tykk super fotpose -litt gøyt med en trille som ikke er så vanlig, har ikke sett andre med en slik trille her vi bor. -andre paraplytriller spenner en ofte borti med foten når du går, her gjør du IKKE det:-) negativt: -syns ikke den passer så godt til små babyer -litt kort i ryggen, min midterste gutt på 2 år og 5 mnd sitter veldig godt, hvordan det hadde vert for han å sove aner jeg ikke. han på 8 mnd sover helt supert. -er du høy er ikke dette trillen for deg for den kan ikke reguleres i høyden. eg er ca. 165 super for meg.
3 fantastiske små :) Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Hm ok. da får vi se. Jeg er 170cm er kanskje litt lav for meg den da, og gubben er jo enda høyere 180. Hadde jo vært greit om han kunne trille den også uten å anlegge pukkel, he he Uansett tusen takk for svar
pusimamma Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har ingen solano å bytte med deg, men jeg har en Zapp. Hadde det vært av interesse ? Evnt- vil du selge solanoen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå