Gå til innhold

Trenger litt underholdning! Kjeder meg!


dippsi

Anbefalte innlegg

Sambo er å spiller poker, snuppa har sovna, og venninna mi som var her skulle på nattevakt.

Kjedelig på en fredagskveld!

Noen andre som har kjedelige fredagskvelder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, litt kjedelig!! mannen er på jobb..har både strikking, TVen,bok og en scrap-book å drive med...men orker egentlig ikke noe..men uannsett deilig at det er fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo e på jobb og jenten søv... æ sett nu hær med tvn på og tasta litt på pc'n, men va liksom lite liv hær og ingen på msn og gidd liksom ikke å gjør nå førnufti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har benka meg foran tv en i kveld,men nå måtte jeg inn hit å kikke litt:) Var ikke så mye liv her nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha bretta sammen de tørre klærne og hengt opp nye, me finner ikke lysten! Er ofte mye jeg burde ha gjort, men er ikke alltid like greit å fine lyst til det.

Men fredag er fredag, og er jo godt å vite at det er helg og sambo har fri og masse tid til meg og snuppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku ha bretta og vaska meir klea... sku ha rydda og vaska i huset... hær ser ikke ut... men arbeidslyst kom til meg så skal du motstand finne :D eller hvile få... alt etter som ;D

 

Heldi du e som har sambo som har fri i hælga... min skal jobb i heile morra også :( Glæda mæ tel om fjortn daga da førr da har han tatt fri tel over påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at han må jobbe helg da! Sambo jobber bare dag, men spiller fotball og pleier spille poker på fredagskveldene, så lørdager og søndager er liksom våre fridager sammen. Bra at han skal ha fri hele påsken, da, får jo tatt igjen litt da. Sambo må kanskje jobbe noen av dagene, men skal på en liten hyttetur med hans familie, så blir jo uansett litt fri da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...