Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Vil bare skryte av oss damer!! Den siste uken har det vært myyye koseligere her inne enn det var for et par uker siden!! Det er så deilig å ha nettet å kunne spørre om alt mellom himmel og jord!! Dere er fantastiske å ha!! Tusen takk for alle råd og vink underveis!! og støttende ord når det trengs!! Stooor klem til alle Bimmere og lykke til videre!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Må si meg enig i det;-).... mye koseligere her nå, er det noe man lurer på så får man svar her.. veldig betryggende iallefall for meg som er 1 .gangs;)
lettereforvirra Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Hei! Synest også det er supert å være her inne. Jeg har aldri opplevd at noen har vært ekkel mot meg her. Tusen takk for alle svar damer:) Om ei uke er jeg mor og da er jeg jo ferdig her inne.. (skal ha keisersnitt 19 mars om den ikke kommer ut før) Vet ikke hva jeg skal ta meg til jeg da. Er det mange som går over på dinbaby.com? Eller kanskje jeg blir opptatt med bleieskift og barnegråt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå