trudiz Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 som har problemer med magen? Går inn i uke 38 i morgen å har i går og i dag hatt null avføring...sorry detaljer. Går på do å føler at det skal komme noe men......nei.... noen andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Helt normalt at magen ikke fungerer som før. Det kan gå dager mellom hver avføring.
trudiz Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2007 ja, merker detter. Har bare ikke vært slik tidligere i svangerskapet. Kan det ha noe med fødsel å gjøre? nærmer seg termin.....har termin 26.mars
venter..... Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 har hatt det slik tidligere i svangerskapet, men det hjelper å drikke Biola, drikker et glass for dagen for å ha kontroll på magen..... det hjelper :-)
snartmammapåny Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Tror ikke jeg husker hvordan normal avføring er jeg... Hadde det vel sist i uke 7 tror jeg... Godt det nærmer seg termin nå altså... Laktulose hjelper bra da, om du trenger et godt tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå