Benni-min Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Jeg har en slik en flink gutt. I går rullet han fra rygg til mage for første gang, men jeg trodde det var en tilfeldighet. Vi drev jo å trente på å rulle og øvde mage og nakkemusklene. Men i dag har han gjort det flere ganger. Han har ligget på gulvet og kost seg kjempelenge i dag.Ruller og koser seg med lekene. Får jo tak i dem nå hehe. Får helt tårer i øynene jeg.
-carina- Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Når de først begynner så slutter de ikke... ) Det er så artig med hvert ett fremskritt de gjør disse små! Godt å høre at han koser seg på gulvet! )
fjolla Skrevet 9. mars 2007 #3 Skrevet 9. mars 2007 Så artig at Benjamin har knekt "rullekoden", flinke gutten din det )
Benni-min Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2007 Ja, han er flink. Det eneste negative er at han gulper så mye når han ligger på magen. Så nå når han ruller selv, gulper han i ett. Men heldigvis ligger han mye på treningsmatten, og den er lett å vaske. Håper det gir seg snart.
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. mars 2007 #5 Skrevet 9. mars 2007 Så kjempegøy. Deilig å se de mestrer nye ting, forstår du får tårer i øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå