Benni-min Skrevet 9. mars 2007 #1 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har en slik en flink gutt. I går rullet han fra rygg til mage for første gang, men jeg trodde det var en tilfeldighet. Vi drev jo å trente på å rulle og øvde mage og nakkemusklene. Men i dag har han gjort det flere ganger. Han har ligget på gulvet og kost seg kjempelenge i dag.Ruller og koser seg med lekene. Får jo tak i dem nå hehe. Får helt tårer i øynene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. mars 2007 #2 Del Skrevet 9. mars 2007 Når de først begynner så slutter de ikke... ) Det er så artig med hvert ett fremskritt de gjør disse små! Godt å høre at han koser seg på gulvet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 9. mars 2007 #3 Del Skrevet 9. mars 2007 Så artig at Benjamin har knekt "rullekoden", flinke gutten din det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, han er flink. Det eneste negative er at han gulper så mye når han ligger på magen. Så nå når han ruller selv, gulper han i ett. Men heldigvis ligger han mye på treningsmatten, og den er lett å vaske. Håper det gir seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Så kjempegøy. Deilig å se de mestrer nye ting, forstår du får tårer i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå