Gå til innhold

Litt oppgitt ang kremer og såper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruka badeolje tel Julie, sånn Hermal Baum eller nåkka i den durn... kjøpt på apoteket... det va den di bruka på sjukhuset hær... lika lokta æ... Kjøpt en ny babybad såpe tel storesøstra nu fra coop... va uparfymert og greier... verka bra..

Å det e langt fra alle natusan og sebamed etc. etc. som e advarsla om... les på grønnhverdag eller nåkka... så ser du ka det e advarsla på...

Men det e vel litt overhysteri å om alle disse advarslan... men e det som har fått best i sånner testa telgjengeli så kjøp æ da det :D

Er nok litt hysteri, ja. Men klarer ikke helt å bare overse det heller.

Er jo ett eller annet galt med alt omtrent?

Må nok ta meg en tur på apoteket, ja. Er det noen som har erfaring med pudder? Har en venninne som jobber i hesevesenet, og hun skrøyta veldig av det. Noen som har prøvd?

Annonse

Kjøpt pudder tel storesøstra og har det fortsatt... syns det va litt klin å at det lukta litt mye... men Julie har vært litt rød i valkan så æ har puddra ho litt med det... å da har ho bidd bra.. men har hørt mange si at potetmel e bedre... har dog ikke prøvd det :D

Bruk naf badeolje, den er suveren - kan også brukes til å fjerne lodotter, kremrester etc. A-crem til smøring av kropp. Jeg bruker det ikke, men vanlig potetmel fungerer meget bra til såre stomper - samtidig er det helt ufarlig!

Hm... tror jeg prøver meg på pudder, jeg. Syns ikke martine blir noe bedre av sink salve. Hun sovna en gang på stellematta etter at vi hadde dusja. La matta på gulvet og lot henne ligge uten bleie, så fikk jeg sminka meg og dilla litt. Og hun ble kjempefin etter en halvtime. Burde nok gjort det litt oftere.

Har ei sånn super salve førr supersåre rompa... Nåkka på in... æsj... huska ikke ka den heite i farta... lokta litt tjære av den, også e det sink i den... fikk restan etter svigerinna mi si datter... å den va super... ho hadd fått anbefalt den på apoteket... kvit eske med nån rosa streka... men den har æ kun brukt på storesøstra når ho va ekstremt sår... har heldivis ikke vært så plaga med det da... men kjøpt pudderet når ho va skikkeli sår i rompa å da syns æ ikke det funka i det heile tatt... men i valkan funka det fint :D

naf badeolje? kjøpes på apoteket? hadde vært godt å sluppet å gnikke bort lodottene, blir litt rød rundt halsen av det ( hehe snulle mi er ikke akkurat tynn, så blir litt klam i valkene på den ikke-eksisterende halsen).

Nå har jeg notert ned litt, tusen takk for gode råd:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...