Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #1 Skrevet 9. mars 2007 Er i uke 29 og blitt utrolig sliten! Har gått bra på jobb foreløpig, men når jeg kommer hjem orker jeg ikke annet enn å ligge på sofaen til jeg går å legger meg i åtte-halv ni tida! Noen andre? Og hvor trett skal en være for å sykemelde seg litt?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #2 Skrevet 9. mars 2007 Du er ikke aleine om å være sliten. Jeg er i uke 34 og har nok med å klare jobben min som hjelpepleier men skal holde ut tre uker til før permisjonen starter. Det er jo ikke noe sykdom og det er normalt å bli sliten. Jeg jobber fult og det blir ikke ork til noe anna. Det er jo bedre å være i jobb en å gå hjemme å vente. Leger sykemelder ikke fordi vi er slitne....Ikke min. Hold ut og lykke til med de siste ukene.
@nita+Sebastian Skrevet 10. mars 2007 #3 Skrevet 10. mars 2007 Hei hei. Jeg har det på samme måte og har hatt det slik noen uker nå. Jeg er blitt sykemeldt 50 %. Fikk mye kynnere fordi jeg var så sliten og det mente legen min var et tegn på at tiden var inne for å sette ned tempoet. Bør vel nevnes at jeg har tre barn fra før, selv om de begynner å bli større; 7, 11 og 13 år ) Jeg synes du skal snakke med legen din jeg for babyen har det ikke bra hvis mamma er helt utslitt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå