Gå til innhold

Utdrikkingslag i morgen - hjelp!


-carina-

Anbefalte innlegg

Skal i utdrikkingslag i morgen. Nå viser det seg at forloveren har sykt barn, så hun kommer ikke. Ei annen venninne som og står veldig nærme har blitt syk selv, så hun kommer ikke. Det var snakk om å avlyse hele greia, men så er ett par av aktivitetene allerede betalt, så det er for sent nå. :o(

Så da blir jeg stående og skal ta endel av ansvaret, da...

 

Nå er det meningen at vi skal ha noen oppgaver som min venninne skal løse til lunsjen. Men hodet mitt er heeelt blankt. Noen som har noen artige ideer til oppgaver? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bruke IQ-testene til Benni-min - etter endel drikke kan det bli mange bra svar av de;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjempefin dag i går. Startet 0830 med champagne-frokost. Så fikk min venninne en time massasje. Var i Oslo sentrum på laserkrig (kjempegøy). Dro til Grünerløkka på keramikk-verksted. Der malte vi alle hver vår kopp til min venninne. Lunsj på koselig restaurant. Deretter dro vi i studio og spilte inn en CD med to sanger. Hjem til min venninne på reker og hvitvin. Der hadde vi litt diverse oppgaver, karaoke og god skravlings... Så vellykket som en dag kan bli! :o)

 

(Og så trøtt som man blir dagen derpå!) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...