Gå til innhold

Stakkars puppene mine...


-carina-

Anbefalte innlegg

Karsten spiser sååå ujevnt, så det er jammen ikke godt for puppene å vite hva de skal gjøre. De siste dagene har han jo vært plaget med tenner, har nesten ikke spist fast føde, men ammet endel. Legger ham 18, men så spiser han ofte to ganger frem til 2130... I kveld ammet jeg ham kl 17 og så fikk han grøt til kvelds. Ville ikke amme da, for han har vært litt småspist i det siste.... Men nå har han jammen ikke våknet enda!! Og puppene mine er FULLE! Urg, kunne han ikke spist litt mer jevnt, slik at disse stakkars puppene kunne skjønne hvor mye melk de skulle produsere! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeendelig våknet gutten! Så nå har jeg en glad, myk pupp og en sint, har pupp! Men jeg fikk tatt den verste først... Om han ikke våkner innen rimelig tid så tror jeg nok at jeg må vekke gutten for å få tømt den andre puppen også, ellers blir det ikke søvn på meg i natt... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. slitsomt det der.. lenge siden jeg har hatt spreng nå. merker jeg har fått mindre melk nå som ho spiser mer fast føde.

du kan ikke pumpe da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom ikke fått dreisen på denne pumpa, jeg.

Kunne jo sikkert håndmelke ut litt.

Men det enkleste er jo å vekke pumpa mi! ;o)

 

Jeg var jo så godt i gang med fast føde, men så var han først syk, så tenner, så nå har jeg ammet så mye at melkesprengen er tilbake. I dag virker han mer i form igjen, har spist "masse" mat og da kommer melkesprengen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha....ja da skjønner jeg jo hvorfor du har fått spreng...

ja det er vell det letteste det... om han vil ha mer mat da...hihi....;) så lenge du får borte det værste så hjelper det jo veldig mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er vel ikke noe særlig med for mye melk heller, jeg sliter med lite melk nå. Har prøvd det aller aller meste, vært hos legen og sjekket meg for det som kan være årsaken der - men alt i alt bunner det vel i at jeg er sliten(jeg vet at det er årsaken, har bare ikke villet innrømme det, tror jeg). Ammer hver/annenhver time/pumper på jobb, men ser ikke ut til å nytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...