Gå til innhold

Kristina91 :)


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Jeg håper det går bra med deg og at du får den hjelpen og støtten du trenger. Anbefaler deg å være litt tykkhudet her inne, for du kommer nok til å møte på endel negative reaksjoner. Og forhåpentligvis mange positive!!! :)

Jeg lurer på en ting, hvordan blir det i forhold til at samboeren din er 20 år og har hatt sex med en mindreårig?

Lykke til kjære deg, ønsker deg alt det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg men for et spørsmål..

Har jo ingen ting og si når de faktisk er kjærester og ingen anmelder det da.. Og det var nok frivillig :)

Jeg vil uansett også ønske deg lykke til!!Var like gammel som deg da jeg fikk min første gutt, og du kommer nok til å få mange stygge blikk, og ord fra "de som vet så mye bedre".Men, det er bare å bite sammen tenna, så skal du jammen meg vise de!!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Unnskyld meg men for et spørsmål.." ??

 

det er ett helt enkelt spørsmål, rett og slett. Jeg lurer på det av personlige grunner. Er det du som er spørsmåls-politiet her inne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bra med deg Kristina, hvis du er tøff å står på så klarer du deg fint! jeg å lurer på om kjæresten din blir straffet for det, håper virkelig ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har vi sjekket ut. Min onkel er politi å jeg har forhørt meg!:) Så lenge ikke nermeste familie anmelder(som foreldre) skjer det ikke noe med han!:) Å mine foreldre bedårer min kjæreste så det er inget problem!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var flott å høre. Vi har hatt en lignende situasjon i familien, og det endte med mye styr for de ventende foreldre, så derfor jeg lurer på det. Veldig bra at du har greie folk rundt deg som klarer å fokusere på det viktigste her, at dere to (snart 3!) skal ha det best mulig.

Du kommer jo til å bli en veldig sprek og frisk mor da, siden du er så ung, og det er en kjempefordel. Utdannelse å jobb kan man få når som helst, men barn bør man få når man har lyst på de mener jeg. Selv er jeg 25 å er ikke ferdig med høyskolen, hverken jeg eller samboern faktisk men vi har likevel ett flott liv med snart 2 herlige barn så de argumentene kan du bare be folk stappe bak. hehe!

All mulig lykke til videre til deg fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så var jo ikke spørsmålet til deg heller "spørsmål-politiet Bris", det var helt konkret rettet til Kristine91 som du kanskje ser i overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre:)

Ja nei heldigvis er familien min glad i meg!hehe, hadde dem anmeldt min kjæreste, hadde dem jo tatt fra meg min beste støtte å faren til vårt barn, så det ville bare blitt for dumt. Hadde vært noe annet om han var slem mot meg!

Noe han IKKE er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sur du virker da farris folk må få spørre om det de vil.

mange som lurerpå det sikkert, kristine har jo lurt på det selv også ser du, siden hun har spurt onkelen sin. du er så negativ så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du eller?Du er jo kjempe tøff som signerer med anonym du da.

Sorry, så for meg at hu spurte på en annen måte en ho tydeligvis gjorde.Så bare for meg at det var på en "spydig" måte, vet ikke hvorfor, men det vfar det jo ikke.Og jeg er ofte negativ?Ja, jeg er ei skikkeli sur kjerring jeg.. Kjempe ofte her inne og slenger stygge kommentarer i hytt å gevær.. Å jeg er ialefall negativ i forhold til alle de feige anonyme som topper statistikken på å slenge dritt til andre!Jaaa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...