Gå til innhold

Mamman til Jørgen f.14.07: )


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skreiv jeg 9, nei det er 8mnd kontroll. Han fyller 8 mnd onsdag :):):) kontrollen er torsdag. Blir spennende.

Føler jeg er i ammetåke værre enn noen gang idag.

Han har våkna masse nå 2 netter og bæsja masse på natta, hva er det for en ny tullerutine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok tann nummer to på vei også... Sikkert derfor han sover dårlig og har hyppigere bleier... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, rart å måtte bæsje når han skal ha tann. Hehe, rare de små :)

Nei, legger meg å leser litt sci-fi jeg nå ;) Gleder meg til treffet om under 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sluker alt. Leser nå Rama bok nr 3.

Gubben min og jeg leser kun sci-fi, har aldrig helt taklet noe anna.

Jeg er ikke rask til å lese en bok da, kan bruke mnd, spesielt nå som jeg ikke kjører tog til jobb og har en liten gutt i tankene hele dagen. :)

Hva leser du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller bøkene for "rosa bøker"... Chic lit kalles det på engelsk, vet ikke om det heter noe på norsk... Men siden jeg leser sånne tanketomme bøker så får jeg litt dårlig samvittighet, så jeg leser dem helst på engelsk. Da er det liksom litt greit at jeg leser sånne enkle bøker. Ellers liker jeg romaner, krim og spenning. Liker godt bøkene som man kjøper i Hjemmets forlag... :o)

Vet ikke helt hva mannen min leser, jeg. Det er i hvert fall bøker på engelsk, så han er god kunde hos Amazon, får ikke så mye sci-fi i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som mannen min det. Går i engelsk her og, best det. Røsser inn bøker fra amazon her også, han er flinkere til å lese enn meg da. Jeg tar som regel bare 3 sider hver kveld, mens han leser en bok på 1-2 uker på toget til og fra jobb.

Rosa bøker jeg, ikke helt med der jeg da. Kanskje jeg skal sjekke det ut ;)

Blir ofte tungt å lese eng sci-fi, leste lord of the rings på eng og det tok meg ett år hehe ;) Det var tundt det. Lykke til på dagens utdrikkingslag, jeg stikker å klipper meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...