Gå til innhold

Kjøp av utedresser og sko!

25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Idag kjøpte jeg en vindtett og vannavstøtende dress til Jørgen til bruk i bæremeisen og når han skal ut å begynne å gå litt ;) Kjempesøt på, da virka han plutselig såååååå stor. Planen var å kjøpe regndress, men tenkte liksom at det blei klamt. Men det må han jo ha alikevel.

Synes kjøp av uteklær blir vanskelig nå fremmover, skulle ønske det var en fasit ett sted. Blir sikkert flerfoldige tusenlapper som kastes bort i dårlige innkjøp. Tar gjerne imot erfaringer fra dere med barn fra før om bra merker på sko pg dresser utendørs :):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, her har du sikkert like mange meninger som vi er folk her inne;-) Jeg kjøper aldri dyre dresser (les Reima el. lignende), fordi mine eldste krabber rundt i sandkassen ennå, eller klatrer i trærne, henger seg alltid fast i noe. En ødelagt dress til 3-400,- kan jeg tåle, men ikke en til over 1000,-..

Kjøpte en EXIT-dress til Hedda nå, den var helt super! Er skikkelig vanntett, men jeg har måttet reimpregnere den nå! Synes det er greit å ha dresser de kan bevege seg i.

Når de begynner i barnehage tørkes jo endel tøy i tørkeskap, for varmt tørkeskap ødelegger Reimadressene. Trolldressene skal visstnok tåle mye.

Om sko kan du sikkert høre med Hilde M, dette bør vel hun være eksperten på;-) Det er vel viktig at de ikke blir for tunge for disse små, blir trått å gå med, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du! Det blir sikkert endel unødige kjøp...

Leser jo i tester i blant at ikke alltid dyrt er best, men det er jo ikke så lett å vite hva som er bra og ikke... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...