Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er over ikm nå, ingen tegn til tr. Har uregelmessige sykluser. Er på min andre pergokur nå, og jeg mener ikm var onsdag eller senest i går.

Jeg hadde egentlig tenkt å teste i morgen tidlig, men nå har jeg funnet ut at jeg er ikke i stand til å vente!! Så jeg vil gjerne teste så fort som svint. Men jeg lurer på hvor lenge jeg må vente siden sist jeg var på do? Hvor lenge jeg må "spare" liksom! Kan ikike finne noe om det i pakningsvedlegget hverken cb eller qr. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8559918-hei-damer-ang-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

he he.

man må ikke spare fordi det skal bli "mer" hcg, men for å få konsentrert de mengdene som er der.

iløpet av dagen både drikker og spiser man saker og ting som vanner ut urinen og sørger for at det blir mindre enheter hcg pg enhet urin enn det ellers ville vært.

hvis dere skjønte den?

Hvis du ikke har drukket noe vannavførende i dag skal det nok gå bra med en test etter to timer :)

samle i en kopp og la det trekke til anbefalt tid :) hihi

Nå tror jeg jeg er helt tullete her, skrev et laaangt innlegg som bare orsvant! Har nok trykka på feil knapp, for jeg er i LYKKERUS!!!! Den ble klart positiv!!!! Jeg hyler og griner som en unge, forstår ikke at det er mulig:)))))

Det var tydeligvis noki med to timers sparing for meg!! Dette er helt uvirkelig, jeg er helt skjeløven!

Etter 10 mnd og to pergokurer satt den! MEN jeg skulle ønske at dollypop, liovr og alle dere andre som jeg nå har sneket forbi i køen også kom med!

Guuuuu dette er sykt:)

Annonse

å... gratulerer så mye... du er heldig... har snart ventet på disse to strekene i 2 år jeg, gir snart opp...

bestemte meg for å ta en pause fra pergo å alt stresset, men da kom disse såre brystvortene... men kunn negative tester... vet liksom ikke va jeg skal tenke eller føle. redd for å bli skuffet atter en gang...

sorry for sytet...

virkeli gratulerer en masse... :)

Å!!! så sinnsykt herlig!!

Var det jeg visste!!!!

*hoppe og danse sammen med deg*

jeg kommer nok straks etter, tro meg ;)

kanskje allerede om ei uke? hihi

det hadde vært noe :P

ønsker deg all lykke videre.

klem fra

ja, kom igjen!! Tar med dere alle jeg!!

Har lyst å gi allesammen en kjeeempeklem!!! Nok ikke så mange som kjenner meg her, fordi jeg har skrevet så lite her på bligravid, mest på pcos. Men jeg har fulgt mye med, så jeg føler jeg kjenner dere likevel:)

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

Gratulererer så mye Viola - nå ble jeg oppriktig talt glad her. Har tenkt på deg masse de siste dagene og håpet det beste for deg!

Ja, det må jeg si var dagens glad nyhet, det var deg vel unnt!!!

Og for et fint nick du har fått deg!!

mange gode klemmer fra meg!!!!!!!!

Så kjekt det var å komme inn hit!!! Skikkelig oppløftende å høre at det kanskje kommer en positiv test om en bare "sparer" litt på urinen. ;) Jeg er selv over IKM (senest er IKM i dag).

Mener du at når jeg våkner om morgenen skal eg vente i to-fire timer før jeg går på do? Eller er morgenurinen konsentrert nok?

Uansett GRATULERER SÅ MYE til den gravide!!!!

Håper vi blir flere som følger etter i løpet av den neste uken. ;)

Takk for det, håper også at alle sammen kommer etter!

Ang testing, så trenger du ikke spare på morgenurinen. Det har "spart seg selv" hele natten. Det er om dagen du må spare litt, dersom du drikker mye så blir den veldig utvannet, og slår kanskje ikke ut selv om du er gravid. Men jeg tror at dersom du er gravid og er over ikm, så har de fleste mye hcg i urinen, og da trenger du kanskje ikke spare så lenge.

Da jeg testa pos i går, hadde jeg spart i 2 timer. Og det var ingen tvil om at den var positiv. En time etter tok jeg en test til, og den var også pos. Og da hadde jeg bare spart en time! Så det var tydeligvis nok her. Men det er nok individuelt. Lykke til med testinga!

Tusen takk!!!

Jeg testet i dag tidlig, men den var negativ...er vel ikke nok over IKM (håper jeg). Ikke kommet noe TR og jeg har ikke hatt de vanlige "mensensmertene" som jeg ofte har i forkant av TR. Men det er smerter og ømhet nederst i mage og bak i korsryggen, i tillegg til trøtthet, mange dobesøk og dårlig matlyst.

Tør ikke tenke mer på det jeg....så kjipt å bli skuffet når jeg skjønner at jeg ikke er gravid...Har litt vanskelig for å tro det kan skje med meg se....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...